Essence Pure Skin Sivilce Karsiti Kapatici Krem

08:23 Retro Dram 0 Comments

Essence Pure Skin Sivilce Karsiti Kapatici Krem­čĹŐ Oncelikle kremin tek renk ve bu rengin koyu oldugunu soylemek istiyorum. Bu yuzden minnacik miktari yeterli geliyor. Bunu krem gibi yuzunuze uygulamak yerine sadece sivilcenin, kizarikligin ustune cok az alarak (uclu kalemin ucu kadar ­čśä) tapping hareketlerle bolgesel olarak yedirmenizi tavsiye ederim.
Bu urunu gratis calisanlarinin onerisi uzerine fondotenimin altina uyguladigimda fondonten hepsini alip goturdu ve degisen birsey olmadi ­čśĽ Uygulayip bayaaaa bekledikten sonra fondoten uyguladim calisanlar biliyordur diyerekten ama yine olmadi. 
En iyisi kendi bildigim yol diyerek fondoteni surup ustune kremi uyguladim.veee Sonunda basarili oldu ­čśŐ­čÖć­čÖć­čÖć Yalniz cok cok onemli bir nokta rengi koyu ve lutfen minnacik alin elinize. Sonra cok belli oldu cok kotu durdu demeyin ­čśä­čśů Eger dedigim gibi uygularsaniz seveceginizi dusunuyorum. 
Krem 15ml’lik bir tupte gratiste satiliyor. Fiyatini inaninki hatirlamiyorum… Sivilceleri, lekeleri kapattigini soyleyebilirim ama sivilceleri kurutuyor dermotolojik bir ilac diyemeyecegim cunku bilmiyorum Gercekten. Bu urun sivilceleri yok ediyor mu yorum yok­čśä amaaaaaa bence yok gibi gosteriyor ­čśŐ­čÖć
Guzel gunlerde kullaniiiin ­čśÖ­čĺĽ #beautiful #fun #hapiness #gratis #light #lights #essence #love #morning #new #paradise #garnier #nice #paradise #sweet #sea #sky #pink #makyaj #iyigeceler #time #sweetdreams #goodnight #wonderful #awesome #cute #cloud #colors #Vintage #retro
Essence Pure Skin Sivilce Karsiti Kapatici Krem
 Oncelikle kremin tek renk ve bu rengin koyu oldugunu soylemek istiyorum. Bu yuzden minnacik miktari yeterli geliyor. Bunu krem gibi yuzunuze uygulamak yerine sadece sivilcenin, kizarikligin ustune cok az alarak (uclu kalemin ucu kadar ) tapping hareketlerle bolgesel olarak yedirmenizi tavsiye ederim.

Bu urunu gratis calisanlarinin onerisi uzerine fondotenimin altina uyguladigimda fondonten hepsini alip goturdu ve degisen birsey olmadi . Uygulayip bayaaaa bekledikten sonra fondoten uyguladim calisanlar biliyordur diyerekten ama yine olmadi. 
En iyisi kendi bildigim yol diyerek fondoteni surup ustune kremi uyguladim.veee Sonunda basarili oldu .

 Yalniz cok cok onemli bir nokta rengi koyu ve lutfen minnacik alin elinize. Sonra cok belli oldu cok kotu durdu demeyin .
Eger dedigim gibi uygularsaniz seveceginizi dusunuyorum. 

Krem 15ml’lik bir tupte gratiste satiliyor. Fiyatini inaninki hatirlamiyorum…ama sayfas─▒ndan ald─▒─č─▒m s├Âyle bir resimi payla┼čmak istiyorum :)

Burada fiyat─▒ ve ├╝r├╝n a├ž─▒klamas─▒ var :) Benim yazd─▒klar─▒m─▒n d─▒┼č─▒nda bu a├ž─▒klamalar─▒ da g├Ârmenizi istedim ;)

 Sivilceleri, lekeleri kapattigini soyleyebilirim ama sivilceleri kurutuyor dermotolojik bir ilac diyemeyecegim cunku bilmiyorum Gercekten. Bu urun sivilceleri yok ediyor mu yorum yok­čśä amaaaaaa bence yok gibi gosteriyor .
Guzel gunlerde kullaniiiin 

Essence Pure Skin Sivilce Karsiti Kapatici Krem  Oncelikle kremin tek renk ve bu rengin koyu oldugunu soylemek istiyorum. Bu yuzden min...

0 yorum: