NIVEA Lip Butter Dudak Kremi

13:08 Retro Dram 2 Comments

Merhaba kızlaaaar :) Bu akşam incelediğimiz ürün kısa bir süre önce Nivea Türkiyenin sonunda ülkemize getirdiği Nivea Lip Butter :)  lipbutter_kampanya_cover
Bizim ülkemize sadece yukardaki üç çeşidi geldi.
Niveanın sitesinde kullanıcılarına bu ürün hakkındaki bilgilendirmesine bakalım öncelikle;
  • Hydra IQ, Shea yağı ve badem yağı ile zenginleştirilmiş nemlendirici formülüyle NIVEA Lip Butter yoğun nemlendirme ve uzun süreli bakım sağlar. İçeriğindeki frambuaz aromasıyla eşsiz bir koku ve tat deneyimi sunar. Koku, tat ve dokunma hissini bir arada sunarak tüm duyuları harekete geçirir.Şımartan formülüyle inanılmaz yumuşaklıkta dudaklar yaratır.

    NASIL ETKİ EDER

    12 saat yoğun nemlendirme özelliğiyle uzun süreli bakım sağlar.
    Kurumuş dudakları rahatlatır.
    İnanılmaz yumuşaklıkta dudaklara sahip olmanızı sağlar.
    Dudaklarınızda hafif ışıltılı bir renk bırakır. ” [alıntıdır http://www.nivea.com.tr/ ]
Söylediklerinden ilk olarak değineceğim konu mükemmel kokusu. bendeki çeşidi frambuazlı olanı. diğerlerininde çok iyi olduğuna eminim. Kurumuş çatlamış dudakları rahatlatıyor yumuşacık yapıyor, ki geçen akşam İstanbulda kar ayazı vardı resmen benim dudaklarımda bir koruyucu olmadığı için çok çatlamıştı sabah sürdüğümde öğlene kadar yumuş yumuş yaptı :)
amaaaa diğer nemlendiricilerden bence bir farkı yok. ve ben diğer stick şeklinde olan Nivea’nın lipbalmlarını daha çok seviyorum buna oranla ;) çünkü onları ruj olarakta kullanabiliyorum ama bu gerçekten bir krem. tabi ben diğer çeşitlerini de alır mıyııııımmm ? sadece vanilyalı olanını almayı düşünüyorum dudak bakımı konusunda hasta ruhlu olduğumdan :D 
ürün bu şekilde bir ambalaja sahip ve ürün koruma bandının olması beni mutlu etti açıkçası, ilk bakan açan siz oluyorsunuz.
içinde bu şekilde pembe kremle karşılaşıyorsunuz, kokusu kesinlikle hoşunuza gidecektir. ama streril değil (bence) elimizle uygulamamız! çatlak dudaklarda yanma hissi yapmıyor ve çok hafif dudakta ağırlık yapmıyor. sağlam bir metal kutuya sahip bundan dolayı sizle her yere gelebilir ;) 
içeriğini merak edenler için bu şekilde fotograflamak istedim. kutunun içinde 16.7 gr krem bulunmakta. 
Dudaktaki duruşu,
dediğim gibi çok hafif bir pembelik veriyor dudağa :)))

Güzel kalın :* 

Merhaba kızlaaaar :) Bu akşam incelediğimiz ürün kısa bir süre önce Nivea Türkiyenin sonunda ülkemize getirdiği Nivea Lip Butter :)   ...

2 yorum:

  1. Canım çok tatlısın gerçekten :) Güzel bir yazı olmuş ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook tesekkur ederim :) tabiki de gelirim :*

      Sil