Aussie-3 Minute Miracle Light Mega

12:33 Retro Dram 0 Comments

Cumartesinin 2. postası geldiiiiiiiiii
Eveeet uzun süredir kullandığım Aussie'nin saç bakım köpüğünden bahsetmek istiyorum :)
Uzun süre önce bunu Watsons bana hediye olarak yollamıştı. 
İlk geldiği an sevindiğimi inkar edemiceeeem :)
Blogumda yer vermek için hatta sabırsızlanıyordum ki nihayet genel yargılara varabildim bu ürün hakkında.

Öncelikle kendi saç tipimden bahsetmek istiyorum.
Benim saçlarım çok uzun değil :) Merak edenler instagrama ışınlanabilirler ;)
Ve ne zaman boyatsam saçımı mutlaka kuaforume ısrarla "%10'undan fazlasına boya değmesin,
Kesinlikle saç derime boya değmesin " Çünkü saçlarım çok yıpranmadı, ve kendiliğinden doğalında olan yumuşaklığı çok seviyoruuuuum :)
Saçlarımın bir gün de aaay bu şampuanı sevmedim dediğini duymadım :) Çok da uyumludur.
Ama yine de dökülme konusunda da kimseyle yarışmaz, öne geçer bayrak sallar :D
Yağlanma konusunda da yıkadıktan sonra 3.gün kullanamam o saçı ama 2gün dayanır :)
Belki ellerim saçlarımda olmasa daha fazla dayanır da benim elim kolum durmuyor her streste mutlulukta saçlarımla oynuyorum :)



Saç köpüğü bildiğimiz saç kremleri gibi ama onlardan farkları yok değil :)
köpük bazında olan bir ürün ve inanılmaz lezzetli kokuyor. 
Evet evet lezzetli kokuyor, dondurma gibi pasta gibi tam biz kızlara özel hazırlanmış bir ürün diyebilirim :)

Saçınızı temizledikten sonra saç köpüğünü saçınıza uyguluyorsunuz ve 3 dakika bekletiyorsunuz.
Sonra durulayıp, köpükten iyice arıtıyorsunuz saçlarınızı.

Bu ürün slikon içermiyormuuuuşşşş ve saçlarınızda bir ağırlık yapmıyor. Ben saç kremlerinden özellikle saçlarımı çabvuk yağlandırmasından ve kafama bir yük bağlamışlar gibi hissettirmesinden şikayetçi olmuşumdur.
Bu onlardan kesinlikle farklı ;)
Ağırlık yaratmıyor aksine volume veriyor gibi havalı hissediyorsunuz saçlarınızı :)

Gelelim içeriğine paraben türevlerini içeriyor. Çoğunuzun aaaaa dediğini duyar gibiyim ama durum bu kızlar :(

Uygulamadan sonra saçlarınızı yumuşacık yapıyor ve kokusu bana göre gayet kalıcı.

bu minnoşu almak isteyenler merak edenler Watsons şubelerine bakabilirler.

Kullanan kullanmayan herkesin yorumlarını bekliyorum 
Beğendiyseniz bloğumu takip edip beni mutlu edebilirsiniz (sağ taraftakilerden istediğinizi seçebilirsiniz)
☟ Bana ulaşmak için
❀ instagram: @retrodram
  mail: retrodramblog@gmail.com

 Sevgiyle kalın 


Cumartesinin 2. postası geldiiiiiiiiii Eveeet uzun süredir kullandığım Aussie'nin saç bakım köpüğünden bahsetmek istiyorum :) Uzun ...

0 yorum: