Koton Pink Crystal El Kremi

06:21 Retro Dram 2 Comments


Çantamdan uzun süredir çıkarmadığım el kremimi sizlerle paylaşmak istedim :)
Bu kremi ilk çıktığı zamanlarda gidip gelip kokluyordum ve kafaya koymuştum bu kokunun tüm setini alacam diye :)
Sonra bir kız arkadaşım bunu hediye olarak bana yolladı ve biliyormuş gibi istediğimi beni havalara uçurdu.
Bende büyük bir iştahla kullanmaya başladım tabi :)
Krem Koton'un beauty bölümünden evlerimize girdi. Gerçekten herkesten şunu duyuyorum merak ediyorum ama almıyorum. 
Çünkü yeni çıkan bir ürüne güvenimiz olmuyor. Hele ki bu ürün kozmetik üretmeyen bir firma tarafından çıktıysa :)

Gelelim ürüne, 
Miiis gibi çiçek ve şeker kokan pembemsi beyaz bir krem. 
Bence mağazada gezerken en çok bunun kokusu dikkatinizi çekecek. Eğer böyle ciciş şeyleri seviyorsanız tabi :) 
Dokusu gerçekten harika. Kremsi yapısı elde çabuk dağılıyor ve emilmesi çok kolay oluyor.

Elimi nemlendirdiğini inkar edemeyeceğim.
Beklenmedik bir şekilde elime nem kazandırdı, ama bu iyileştirme sürecine katkı sağlar mı bilmiyorum. Sizleri kandırmak istemem bu açıdan. Ama ben elimde oluşturduğu hissiyatı sevdim.
Uzun bir süre varlığını bana hissettiriyor. Hatta şuan bu yazıları yazarken klavyeden ellerimden miss gibi kokusu geliyor :)

Pembe çıt çıt kapaklı bir ambalajı var.
Bayılıyorum böyle yanarlı dönerli paketlemelere .
Direkt zaten bu çekiyor bizleri :)
Küçük bir ebatta olması taşırken bana zorluk çıkarmadı hiç bir zaman. 
50 ml 'lik bir tüpte yer allıyor ve tüpü kullanırken ezilmiyor ambalajı, içerisine hava doluyor ve yenisini çıkartırken kolaylık sağlıyor.
Ayrıca ambalajı ezilmediği için de şıklığını koruyor :)

İçeriği aşağıdaki gibidir kızlar, 



Fiyatı 4,99 TL 

Umarım kullanıp sizde seversiniz :)
Kullanan kullanmayan herkesin yorumlarını bekliyorum ♡
Beğendiyseniz bloğumu takip edip beni mutlu edebilirsiniz ☺(sağ taraftakilerden istediğinizi seçebilirsiniz✓)
☟ Bana ulaşmak için☟
❀ instagram: @retrodram
✉  mail: retrodramblog@gmail.com

❤ Sevgiyle kalın ❣

Çantamdan uzun süredir çıkarmadığım el kremimi sizlerle paylaşmak istedim :) Bu kremi ilk çıktığı zamanlarda gidip gelip kokluyordum ...

2 yorum:

  1. Yaaa, burdaki koton da yok buu =( Gelsin de alayım=d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir umarıııım :) Koton bayaaa güzel şeyler çıkardı :)

      Sil