Elidor Saç Dökülmelerine Karşı Çözüm

14:08 Retro Dram 0 Comments


Selaaaaammm :)
Bugün sizlerle Elidor'un saç dökülmesine karşı koyduğu şampuanı anlatacağım :)
Öncelikle saçlarımın çok hassas olduğunu söyleyemeyeceğim. Sürekli şampuan değiştirmeme rağmen çok az karşılaşmışımdır saçlarımın sert olmasıyla. Tabi ki boyanın etkisini saymazsak eğer. 

Elidor bu şampuanında saç teli boyunca kırılan saçların dökülmesinden bahsediyor diye düşünüyorum. Biliyorsunuz ki saç telimizin her biri bazen 3'e 4'e bölünebiliyor. Bu kırılmalarda dökülmelere sebep oluyor. 
Saç dökülmesine karşı çözüm sunan Elidor, saçı kökten uca onararak düzelttiğini söylüyor. 
Ben saçlarımda o etkiyi yarattığını söyleyemiceğim çünkü ince ince bakacak kadar prof olmadım henüz :)
Saçlarım zaten şu sıralar über dökülme yaşıyor buna karşı bu dökülmeyi azaltmasa da saçlarımın uçlarında ki boyadan kaynaklı sertleşmeyi giderdi diyebilirim.
Buradan yola çıkarak acaba saç tellerimdeki kırıkları iyileştirdi mi sorusu geliyor aklıma. Bence iyileştirdi ve o diken diken duran görüntü yok oldu :)
Elidor sampuanları kiminize göre ideal kiminize göre ucuz kiminizegöre iyi kiminize göre gereksiz :)
Bence uygun fiyatlı ve saçlarımı yumuş yumuş yapmasından dolayı hem ideal hem de ucuz :) 
Değerlendirmeyi yaparken raf fiyatının diğerlerine göre çok daha iyi olduğunu bilerek yapmanızı öneririm. Hem karnım doysun hem pastam dursun demekle olmuyor maalesefki :)

Sampuanın yapısı kremsi ve güzel köpüren bir yapıya sahip.
Saçımı genelde iki defa yıkarım ve ardından kremlemeye geçerim. 
Ama bazı sabahlar çok acelem varsa tek yıkama da yeterli geliyor bana :)
Tek yıkamada dahi gün boyunca kokusu saçlarımda kalıyor :)
Bu karamel renkli ekibin kokularını çok sevdim. Hem saçta uzun süre kalırken hem de rahatsız etmeden sürekli temizlik hissi uyandırıyor insanda. 


Kendi saç tipimden bahsedecek olursak, benim saçlarım çok kaliteli olmayan bebek kadar az ve cansız olan ince telli saç grubunda. 
Bu yüzden hırpalanmaya hiç gelmez. hemen kırılır dökülür, yağlanır.
Bu şampuan ve kremden kaynaklanan fazla yağlanma problemi yaşamadım. Saçlarımdan gayet memnun kaldım bunları kullanırken. 
Tek problem bu ara saçlarımda yaşadığım aşırı dökülmeye keşke biraz çare olsaydı daha mutlu olurdum. 
Her yeri saç ediyorum bu ay :) :) Mevsimseldir diye kendimi avutsamda ilerde ortaya çıkar :)

Saç kremine gelecek olursaaak :)
Bana içindeki krem çok az geldi . Yani sanki yetmedi tabi benim elimde bol olabilir :)

Saç kremini saçlarımın uçlarına sürüp biraz beklettikten sonra yıkıyorum gerçekten harika yumuş yumuş saçlarım oluyor.
Saçlarınız çok hassas ise sizleri yanıltmak istemem. çünkü saçlarda cilt gibi insandan insana değişen bir parçamız. 
Eğer farklı şeyler denemek istiyorsanız bence denemenizde bir sakınca yok.
Zaten fiyatlarının çok iyi olmasından dolayı sizleri çok üzmez diye düşünüyorum. 


Yukarıdaki fotoğraf da nasıl kullanmanız gerektiği yazsa da sizler nasıl kullanıyorsanız o şekilde kullanmaya devam edin :)
Örneğin ben saçımı köpürttükten sonra bir dakika falan bekletip öyle yıkıyorum. Saçlarımın o şekilde daha yumuşak olduğunu düşünüyorum :)

Umarım sizlere yararlı bir yazı olmuştur.
Sevgilerimle :)


Selaaaaammm :) Bugün sizlerle Elidor'un saç dökülmesine karşı koyduğu şampuanı anlatacağım :) Öncelikle saçlarımın çok hassas o...

0 yorum: