Madame Coco Tüp Krem Serisi - Amber

13:19 Retro Dram 1 Comments


Merhaba,
Bu akşam hatta gece demeliyim sanırım :) yazımı bitmek üzere olan bir krem üzerinden yapmak istedim. Yazısını yazıp ofise götürüp bitirmeyi planlıyorum, Zaten bitirmek istediğim el kremleri ve dudak balmlarımı rahatlıkla işteyken bitirebiliyorum o kadar çok kullanıyorum ki gün içinde :)
Bu kremi de sizlere anlatmak istedim, o kadar çok sevdim ki. Beni bilen bilir, sevmediğim bir ürünü size asla seviyorum diye anlatmam. Açık açık anlatırım :) 
Bunu hem formulasyonu gereği hem fiyatı gereği çok sevdim. 
Madame Coco'nun tüp krem serisinden bir krem. 
Daha bir çok çiçek kokusu var, ama bu en şekerlilerinden ve en yoğun olanı sanırım. 
Kremi eşinizle, erkek arkadaşınızla ortak kullanmanızı önermem bundan dolayı, tipik bir kadın kokusu!
Kremin ambalajı çok yumuşak ve tüpü rahatlıkla sıkabiliyorsunuz, içinde kalan son damlasına kadar kullanabilirsiniz. 
Minik bir miktarı sizlere yeter diye düşünüyorum, elde kayıp gidiyor. Hafif yağlı bir doku bırakıyor elde, hatta ellerinizi yıkarken bile hissediyorsunuz bunu :) Bu yüzden ellerimi uzun süre koruduğuna inanıyorum.

Ellerimde bir katman oluşturarak koruyor bu koruma süresi kadar da kokusunu stabil bir şekilde tutuyor. Ellerimden koku burnuma kadar sürekli geliyor diyebilirim.
Bir daha bir daha bir daha rahatlıkla alırım ;)
Madame Coco'nun kendi sitesinde 3.49 TL gibi uygun bir fiyata satılıyor. 
Çok az kullanmama rağmen tek kullanımlık da, benim için bereketli bir krem olmadı, çabuk bitme yoluna girdi :) 

Sizde çantanıza atmak için küçük ebatlarda krem arayışındaysanız mutlaka deneyin;)
Tek kötü yanı kapağının açarken parmaklarımı acıtması, ben böyle kapakları sevmiyorum nedense. Ama bu benim şahsi bir seçiciliğimdir. 

Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgilerimle.
Retrodram


Merhaba, Bu akşam hatta gece demeliyim sanırım :) yazımı bitmek üzere olan bir krem üzerinden yapmak istedim. Yazısını yazıp ofise gö...

1 yorum: