Max Factor - False Lash Effect Mascara / Star Wars

11:30 Retro Dram 1 Comments


Merhaba,
Bu akşam bloğumun konuğu Max Factor markasının Star Wars için özel olarak sınırlı sayıda çıkardığı mascara. 
Bu mascara daha öncede stoklarda olan False Lash Effect ile aynı formülasyonda ve aplikatöre sahip. 
Sadece mascarayı film için baştan tasarlamışlar. 
Şık mat siyah bir ambalaja sahip, Altın yaldızlı Star Wars logosu mevcut. 
Sınırlı sayıda olmasından dolayı kesinlikle bir koleksiyon ürünü olduğunu düşünüyorum.
Aplikatörü sert dikenli kıllardan oluşuyor. Kıl boyları kısa olmasından dolayı göz kapağına bulaşma yapmıyor, bu yüzden ben ekstra sevdim. Kat kat rahatlıkla uygulanabilecek bir mascara ama çabuk örümcek ayağı lookuna  geliyorsunuz bu yüzden bunu sevmiyorsanız iki de bırakmanızı öneririm.
Ben baya baya kat kat uyguluyorum, hatta başka mascara kullansam bile mutlaka son katını taraması için bununla yapıyorum.


Siyahlığı çok tok, kadife siyahlardan. Gözlerde gri gibi veya soluk tonlarda durmuyor. 
Zaten False Lash Effect mascaranın hayranları bunu çok iyi bilir. 
Kirpiklere hacim veriyor ve kirpik kıllarını birbirine yapıştırıp aralarını dolduruyor böylelikle fazla kirpiğiniz var gibi duruyor. Ayrıca kılların ucuna extra bir uzunluk olsun diye katman oluşturuyor bu yüzden de uzatmış oluyor. 
Taramasına gelince tek tek ayırmıyor ama ben tek tek ayrılmasını sevmiyorum zaten, çok silik duruyor öyle olduğunda :)


Gün içinde göz altlarıma dökülme yapmadı ve verdiği kıvrım kendini korudu. Sadece gözümden çıkartırken pamuğu uzun süre bekletip temizlemek zorundayım. (bununda benle alakalı olduğunu düşünüyorum kat kat kat ve kat uyguluyorum çünkü :))

Gözümdeki duruşu bu şekilde ama ben burada göz makyajımı bozmaktan korktuğum için tek kat uyguladım :)
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. 
Başka bir yazıda görüşmek üzere.
Sevgilerimle
Retrodram



Merhaba, Bu akşam bloğumun konuğu Max Factor markasının Star Wars için özel olarak sınırlı sayıda çıkardığı mascara.  Bu mascara da...

1 yorum:

  1. Bana çok bulaşma yapsa da aşk yaşıyorum kendisi ile, olmayan kirpiklerimi kaşıma kadar değdirdi:)

    YanıtlaSil