Maybelline-One by One Satin Black

05:32 Retro Dram 1 Comments


Merhaba,
Bugün sizlere Maybelline markasının en çok sevilen mascaralarından biri olan One by One ürününden bahsedeceğim. Bendeki Satin Black olanı, yani üzerinde siyah dantel efekti yaratılmış olan türü. Bu diğerine göre daha siyah , daha sert bir duruşa sahip. Yani benim en çok sevdiğim tarzda. Bazı mascaralar siyah olmasına rağmen flu bir siyahlık verir bu yüzden ben genelde en çok siyah hangisiyse onu tercih ediyorum. 
Mascaranın ambalajından başlamak istiyorum, klasik Maybelline mascara tasarımına sahip, tombul bir tasarımı var, kapağının kavraması çok yeterli bu yüzden hava almıyor. 
Likitliği çok akışkan değil, daha yoğun kıvamlı bu yüzden verdiği dolgunluk yüksek. Genelde daha likit ürünler yani daha sıvı sıvı duran mascaralar kirpiklerinize ilk dokunuşta hacim vermez, kirpiklerinizin ıslak ıslak durmasını sağlar. 
Bu mascaranın aplikatörü dikenli bir yapıya sahip. Kısa plastik kılları var ve tombul fırçalı.
Fırçanın tombul olması sizi yanıltmasın kesinlikle göz kapaklarınıza bulaşma yapmıyor. Bu yüzden istediğiniz kadar yoğun göz makyajı yapın gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz , benim genelde korkulu gözlerle baktığım mascaralar ıslak ve göz kapaklarıma bulaşıp beni çok uğraştıran mascaralardır. Bu yüzden rezil eder beni. Şuan bu ürünlerden bahsetmeyeceğim ama siz benim dediğim gibi kıl yapılı mascaralardan uzak durabilirsiniz. 


Tek katta günlük bir kirpik kullanımı sunsa da beni biliyorsunuz :) Asla yeterli gelmiyor bana. Bunu en az iki kat sürüyorum. Hatta farklı fonsiyonlarda da tercih edebiliyorum. Verdiği dolgunluğu ve siyahlığını sevdiğim mascaralar oluyor, aslında taraması ve uzunluğu hoşuma gitmediği için atmak istediğim ama bir kez aldığım için ziyan olmasını istemediğim mascaralardan. Bunları iki kat uyguladıktan sonra son rotuslarını bu mascara ile geçiyorum. 
Hem taraması çok yerinde hemde verdiği uzunluk harika. Adeta kirpiklerimin ucuna fazladan kıl ekliyor gibi. 
Gün için kirpiklerim düşmüyor ve göz altlarımda siyah siyah noktalar oluşmuyor. Bir daha bir daha alırım. Tek kötü yanı çabuk kurudu. Zaten çok akışkan olmayan mascarada ve sabah çokça kat uyguladığım için bu kaçınılmaz bir sondu. Ama yine de daha uzun süre dayansa beni daha çok mutlu edebilirdi.
Gözlerimde ki duruşu aşağıdaki gibi, iki kat uyguladım sadece.

Kirpik diplerine siyah bir eyeliner veya ince bir far geçince daha harika durduğunu söylemek mümkün.
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.

Başka bir yazıda görüşmek üzere. 
Sevgilerimle,
Retrodram

instagram hesabım için tık tık @retrodram
mail: retrodramblog@gmail.com



Merhaba, Bugün sizlere Maybelline markasının en çok sevilen mascaralarından biri olan One by One ürününden bahsedeceğim. Bendeki Sati...

1 yorum:

  1. Maybelline rimmeller konusunda cidden başarılı teşekkürler paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil