Ocak Favorileri - 2016

01:31 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
Bugun yapilabilecek en guzel seyin Ocak Favorileri yazmak oldugunu dusundum , bu ay icinde en cok elim nelere gitti sizler icin yazacagim. Bundan sonra her ayin ortasinda o ayin favorilerini sizlerle paylasmayi dusunuyorum bakalim :) 
Yazimdaki kullanamadigim turkce karakterler icin kusura bakmayin laptop Yucel de kaldi, tabletten yaziyorum :))
Once ten grubuyla basliyorum; 


Ten grubunda fondoten olarak Mac Studio fix fondoteni cokca kullanm ama yalniz kullanamadigim icin cildim kuruya donuk bu aralar Loreal'in LumiMagique baziyla karistirdim, sonuc harika oldu. 
Kuru ise cildiniz uzak durmanizi oneririm pudra bitisli bir fondoten ama benim gibi bazla veya nemlendirici kremle karistirarak kullanabilirsiniz.
Frat Boy alligi mat diye bu ay cok kullandigim rujlara yakisiyor diye cokca kullandim. Yok gbi ve cildi isitiyor. Pastel Moon Light cok iyi bir aydinlatici olmasa da bence az kullanimda gunluk kullanim icin harika! Flormar Pretty Compact Powder transparan olmamakla beraber bendeki 197 numarali rengi tam olarak cildimin beyazliginda. Pro-Conceal kapatici bence Studio Fix'e eeeen cok yakisan kapatici !

Tirnaklarimda oje olarak en cok Pastel'inNude koleksiyonundan Mocha ve Alix Avien'den No.30 u kullandim. Karlar yagdigindan beri tercihim bu tonlardan yana oluyor.

Dudaklarimda gormeyi sevdigim ton ise nude-somon renklerinden yana oldu. Kahvelik barindiran rujlari cok seviyorum zaten, daha acik tonlarini severek kullandim. Rimmel Lasting Finish By Kate No.43 gercekten bayiliyorum bu renge. Kokusu rengi yapisi harika, sadece yenilemem gerekiyor gun icerisinde. Revlon Colorburst kalem balmlarindan 145 numarali rengi. İcerisinde cokca yag barindirdigindan dudaklari koruma acisindan mukemmel ayrica verdigi minik renk patlamasini da seviyorum.Oh my gloss! glossunu bir onceki yazimda uzun uzun anlatmistim oraya bakabilirsiniz.Sephora'nin kalem rujlarindan Sweet Beige digerlerine gore bir tik daha koyu bir tik daha turuncu ama kremsi yapisi ve koruma ozelligi kisin tercih edilebilir kiliyor. 

Goz makyajinda farlardandaha cok eyeliner ve mascara kullandim a bu yesil. farida eklemesem olmazdi. Catherine Arley farini fazla fazla kullandim gerek alt kirpik diplerime gereksegoz kapagima.
Ben iki mascara birden kullaniyorum genelde. Rimmel'in Super Volume & Curl Mascarasini cok sevdim tek problemi yogun olmasi. Bu yuzden taramak icin ikinci bir mascara kullanmam gerekiyor. Siyahligi hacmi ve kaliciligi gayet iyi.
Star wars mascaramin incelemesi blogumda mevcut ;) 
Rapsodi diplineri sadece tasarimi icin almistim. Ama fircasini ve siyahligini sevdim.kaliciligi da mukemmel asla yayilmiyor dagilmiyor. Tek problem ucundaki firca dagilma yolunda ilerliyor :)

Umarim begenmissinizdir.
Sevgilerimle
Retrodram

Merhaba, Bugun yapilabilecek en guzel seyin Ocak Favorileri yazmak oldugunu dusundum , bu ay icinde en cok elim nelere gitti sizler ic...

0 yorum: