Pink by Pure Beauty Essence

08:59 Retro Dram 0 Comments

Merhaba,
Herkese iyi bir haftasonu diliyorum. 
Ben daha yeni bu saatlerde free time olayına girebiliyorum :)
Bugün inceleyeceğimiz ürün serinin son ürünü (bendeki) !
Pink by Pure Beauty Essence hakkında konuşacağız.
Pompalı bir ambalaja sahip, bu yüzden içerisindeki likit ürünü almamız daha kolay oluyor. 
Ben elime yaklaşık 3 pompa sıkıyorum ama bu kesinlikle sizlere fazla gelebilir. Bu ürünün nemlendirmesini çok beğendiğim için fazla fazla kullanıyorum (ki artık biliyorsunuz cildim fena kuru bu aralar )
Jel kıvamında bir ürün ve rengi yok diyebilirim.
Yeterli miktardaki ürünü elime alıp elimde dağıtıyorum (üşüdüğümüzde elimizi ısıtmak için avuç içlerimizi birbirine sürteriz ya işte o şekilde) bu hamlede ürünü de biraz ısıtmış oluyorum. Ardından tüm yüzüme masaj yaparak uyguluyorum.
Çok kısa sürede emiliyor zaten. Bu ürünü nemlendiricimizden önce uygulamamız lazım. Onun için bir baz diyebilirim. 
Ürünü uyguladıktan sonra cildimizde bir canlılık meydana geliyor. Bu kesinlikle bir parlama yağlanma değil. Daha fresh gözüküyor cilt.
Kokusu yine çiçek kokuları ve pembe çiçek özleri içeriyor.
Benim bu seride en çok sevdiklerimden .
Cildinizi taze ve nemli tutmanıza yardımcı oluyor.Cilt nem dengesini bence en çok kurmaya yarayan ürün bu :)
Serinin tüm ürünlerini yazmış olmanın haklı gururunu yaşayarak sizlere önerilerde bulunmak istiyorum. 
Bu seriye başlayacaksanız önce nemlendiricisi ile bu ürününü almanızı öneririm.
Eğer cildiniz toniklerden dolayı sertleştiyse ve gerilmeler yaşıyorsa Pink by Pure Beauty Essence Water almanızı öneririm. 
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. Bundan sonra çok fazla bu tarz seri yazısı yazmayı düşünüyorum.
Sevgilerimle.
Retrodram

Merhaba, Herkese iyi bir haftasonu diliyorum.  Ben daha yeni bu saatlerde free time olayına girebiliyorum :) Bugün inceleyeceğimiz ...

0 yorum: