Pink by Pure Beauty Pudding Cream

13:28 Retro Dram 3 Comments


Merhaba,
Hatta Günaydın mı demeliyim :)
Bugün serinin ikinci yazısı olan nemlendirici kremle beraberiz. 
Bu krem bence bu ekibin en ihtiyaç duyulası ürünü oldu.
Tatlı tombul bir ambalaja sahip, helisel bir kapağa sahip bu yüzden kapak çıkıp etrafa bulaşma yapmıyor. Ayrıca kapağının altında da ekstra plastikten disk şeklinde koruma kapağı var buda sizi sinir eden kapağa yayılma olayını engelliyor. 
Cildin doğasında olan pembeliği ortaya çıkartıp, daha canlı olmasını sağlıyor. 
Benim kuru cildim de etkisini yitirmesin diye ben fazla alıp kullansam bile yağlı cildi olanların küçük bir miktarda alıp kullanmasını tavsiye ederim. 
Ben özellikle duştan sonra fazlaca alıp elime, onu tüm yüzüme yediriyorum cildimde hala emilmemiş halde dururken yatıyorum.
Ertesi sabah cildimdeki o gerilme hissi yokolmuş oluyor ve yumuşak bir cilde kavuşmuş oluyorum.
Sivilcelenme problemi yaşamadım kesinlikle. 
Sizin sivilce problemleriniz varsa, eğer daha da çok arttırıyorsa bu ürün bırakmanızı tavsiye ederim ama ek olarak cildimde bir sivilce yaptı diyemem. 
İçerisinde pembe bir krem çıkıyor. Daha şeffafa yakın ve krem kıvamından biraz uzak. 
Elinize alıp yaymaya başlayınca sanki suya dönüşüyor ve yokoluyor. 
O yüzden bana normal bir kremden farklı geldi.
Kokusu mükemmel çiçek kokusu, kalıcı ve rahatsız etmeyecek ölçüde koku yayıyor. Yani sizleri mutlu eder diye düşünüyorum bunun. Beni en azından rahatsız etmiyor ki ben gece aşırı kokulu esanslı ürünlerden rahatsız olurum ve baş ağrısı yapar bana. Bunda öyle bir problem yaşamadım. 
Cilde nem vermesi yeterli, canlılık kazandırıp, güzel bir yansıma yaratıyor ciltte. Işıltı diyecek kadar parlamıyorsunuz ama sanki yeni uyanmışsınız gibi de ölü durmuyorsunuz.
Bence bu seri de ilk önce deneyebileceğiniz ürünlerden birisi Pink by Pure Beauty Pudding Cream.
Yaz kış uygulanabilir diye düşünüyorum, cildi çok yağlı olanlar az - cildi çok kuru olanlar fazla kullanırsa tam istediğiniz gibi bir kreme sahip olabilirsiniz. 
Ambalajının şirinliği, kolay ulaşılabilir olması harika. 
Ve son olarak fondotenimin altına uyguladığımda asla bir problem yaşamadım, parlama kusma yapmadı. Ama ben yine de bunu uygulayıp 10-15 dk sonra başka bir krem daha uygulayıp, cildimdeki kuru bölgelerdeki kabuklanmalar olmasın diye double etki yaratıyorum. Sizin cildinizde kuru bölge yoksa kullanın gitsin.

Serinin başka bir ürününde görüşmek üzere.
Umarım sevmişsinizdir yazımı.
Sevgilerimle
Retrodram


Merhaba, Hatta Günaydın mı demeliyim :) Bugün serinin ikinci yazısı olan nemlendirici kremle beraberiz.  Bu krem bence bu ekibin ...

3 yorum:

  1. Sahiden çilekli puding gibiiiiii <3 Elimin gittiği ama hep bıraktığım bir seri... Neden bilmiyorum :( İlk indirimde alasım geldi. Güle güle kullan böcüüüüüm <3

    YanıtlaSil
  2. Benimde çok dikkatimi çekmişti çok tatlı bir ambalajı var bir tane edinmem lazım bak şimdi kaşındım :D :)

    YanıtlaSil
  3. Harika gorunuyor. Bende watsonssa gittigimde bir bakayim :) kuru ciltliyim umarim bende de ise yarar

    YanıtlaSil