Rimmel London Scandaleyes Waterproof Kohl Kajal Nude

09:11 Retro Dram 1 Comments

Merhaba,
Bugün kullandığım nude kalem hakkında sohbet etmek istiyorum sizlerle.
Ağır rujlar sürdüğüm zaman göz makyajımın olmazsa olmazı göz kalemi Rimmel London'ın nude göz kalemi.
Hemen yapısından bahsetmek istiyorum, inanılmaz yumuşak bir kalem sürerken gözlerimizi acıtmıyor. Hatta bu kadar yumuşak olmasından dolayı ben bu kalemi koyu ruj sürdüğümde dudağımın etrafına taşan ruju temizlemek içinde kullanıyorum. 
Çok yumuşak olmasından dolayı bazen alt kirpiklere bulaşma yapabiliyor, genelde bunları tırnaklarımla nazikce alıyorum. Yada mascara uygulayacaksam zaten mascara bunları kolaylıkla boyuyor.
Çok fazla insanda akma problemi olduğunu duymama rağmen bende öyle bir durum olmadı. Bunun sebebi göz kuruluğu yaşamam olabilir diye düşünüyorum. Bırak gözlerimin akması çok kuru diye suni göz yaşı kullanıyorum. O yüzden sizlere bu konuda sağlıklı bir fikir sunamam.


005 Nude olarak raflarda yerini alıyor bu kalemimiz. Ve sanki herkes bu kaleme aç gibi bulmak imkansız bir halde. Buradan yetkililere sesleniyorum madem bu kadar çok satılıyor stokları güçlendirelim :)
Gerçi fazla olunca da eski albenisi olur mu bilinmez :)

Verdiği renk tam benim gözlerime uygun bir renk. Yani en azından ben seviyorum. Ve burda renk analizi yapan insanlar oluyor " sürdüğümde doğal durmadı, renk kıyaslaması yaparsak bence şu marka daha iyi" vb. bunları nasıl söyleyebiliyorlar şaşırıyorum. Sonuçta hepimizin ten rengi çok farklı, farklı tonlarda fondoten kullanıyoruz, farklı tonlarda kapatıcı kullanıyoruz. Ben esmer bir insanın bendeki duruşuna bakarak bu kalemi almaya karar vermesini istemem. Bende koyu gelen bir kalemi de berbat bir renk, bence kimse almasın diye de yeremem. Bu tonların kişiden kişiye değişecek ve oturacak renkler. Ben size bendeki duruşunu paylaşırım, fikir alması sizden :)

Fotoğraftada gördüğünüz gibi bendeki duruşu. Çok bağırmıyor ama doğalı gibi de değil :) 

Ambalajına gelirsek açmalı bir kalem, ben bunu seviyorum çünkü renginden dolayı çabuk kirleniyor ve her açacakla açtığımda bana temiz geliyor :)

Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgilerimle, 
Retrodram




Merhaba, Bugün kullandığım nude kalem hakkında sohbet etmek istiyorum sizlerle. Ağır rujlar sürdüğüm zaman göz makyajımın olmazsa olm...

1 yorum: