Rimmel Oh My Gloss! - Non Stop Glamour

10:06 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
Bu hafta yazmak isteyip de yazamadığım incelemelerime devam ediyorum.
Rimmel London'ın geçtiğimiz günlerde kullandığım Oh My Gloss! glosslarından  Non Stop Glamour çok soru aldı bende sizlerle paylaşmak istedim fikirlerimi.
Normalde Gloss seven birisi olmasam da (hatta söyle desem daha doğru olur, gloss seviyorum duruşunu seviyorum ama dudaktaki yapışkanlığını sevmiyorum)
Bu glossları çok sevdim. Özellik bu rengi tam bir dudak rengi. Koyu göz makyajlarında sizleri tamamlayacak bir renk. 
6 saat kalıcılık vaad ediyor bizlere.
6 saat kaldığını düşünmesemde dudağımda yarım saat sonra yapışkanlık hissini yitirip harika bir kıvama geldi. Çok fazla pigmentasyona sahip ve bu rengi bile dudağımı pürüzsüz gösterdi diyebilirim.
Kalıcı gloss olarak benim koleksiyonumun bir parçası oldu.
Formülasyonunda argan yağı barındırdığını okudum yabancı bir sitede bu da dudaklarımızı beslediği anlamına da geliyor. Aynı zamanda dudağımda kışın oluşan kuruluklara karşı savaşçı olabilir.

Sünger bir aplikatöre sahip, bu kullanım esnasında rahatsız etmiyor. Bazı Lip Glossların fırçaları dudaklarımı kaşındırıyor ve ben bu durumdan hiç hoşlanmıyorum. Bunu kullanırken hiç zorlanmadım.
Üçgen bir tasarıma sahip elinizde krem bile olsa açarken sizleri zorlamıyor bu yüzden. 
İçerisinde altın sarısı , turuncu çok küçük simler barındırıyor. 
Çok tatlı bir somon rengi. Her renk cilde kesinlikle olur diye düşünüyorum.
 Ayrıca ismi de gayet neşeli geliyor kulağıma :)

Kokusu aslında nemlendirici kremler gibi kokuyor aynı zamanda da şeker kokusu alabiliyorsunuz. 
Çok yoğun bir kokuya sahip olmamakla beraber ben hassasım diyenler testerını önce bir koklasın sonra alsın derim.

Dudağımdaki duruşu bu şekildeydi. 
Ben sürdükten sonraki dudağımdaki yok gibi hissini çok sevdim. 
Lip Glossların bende ağırlık yapmasından hiç hoşlanmam ama bu gloss da ilginç bir şekilde dudağımda bir anda his kaybı yaşıyorum. Aynaya baktığımda hala duruyor olmasına rağmen Glossun varlığını unutuyorum. 
Sizlerde sahip olmak isterseniz Watsons şubelerine bakabilirsiniz.
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. 
Sevgilerimle.
Retrodram


Merhaba, Bu hafta yazmak isteyip de yazamadığım incelemelerime devam ediyorum. Rimmel London'ın geçtiğimiz günlerde kullandığım...

0 yorum: