Superdrug Little Relieving Lip Tin

12:03 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
Bugün İstanbul'a ikinci defa kar düştü. Aslında geceden başladı ve tüm günde devam etti diyebiliriz. Ve benim gün boyunca dudaklarım inanılmaz kurudu. Ve dedim ki işten çıkar çıkmaz şu yazıyı halletmem lazım :) Sizlerin bu lip balm ile tanışmanız lazımdı.
Lip Balmımız mentollü Superdrug markasına ait bir ürün. 
Superdrug markasını artık hepimiz biliyoruz. Vegan ürünleri bulunuyor, üzerinde tavşancık olmasından anlayabiliriz. 
Mentollü olmasından dolayı dudaklarımıza ilk sürdüğümüzde bir serinlik ve yanma hissi yaratıyor. Bana kokusu vicksi hatırlattı hatta rengi ve hissiyatı bile aynı. 
İçerisinde yoğun derece mentol barındırıyor. Dudaklarda yoğun nemlendirme yaratıyor ve hasarlı dudaklarımı iyileştirdi. 
Sanırım biraz da dolgun gösteriyor, ama ben pek farketmedim bu durumu :)
Uzun süre nemlendirme yarattığı için, nemlendiricisi yüksek veya içerisinde bitkisel yağ barındıran rujlarla beraber kullanmayın, rujunuzu kusabilir dudaklarınız. mar ve likit rujlarınızla kullanabilirsiniz.

Bunun farklı bir kullanım yolunu da sizlerle paylaşmak istiyorum. Grip olduğum zaman burun kenarlarıma da sürüp beklettiğimde nefesimi açtığını söyleyebilirim. 
Sizde burun tıkanıklığınızda kullanabilirsiniz ;)
Bir aplikatörü olmadığı için parmaklarınızla uygulamalısınız.
Ben baya sevdim ve baya bereketli duruyor. Bir haftadır kullandığım halde azaltamadım. Parmağınızı üzerinizde gezdirin ve bu size yeterli olacaktır.
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgilerimle.
Retrodram


Merhaba, Bugün İstanbul'a ikinci defa kar düştü. Aslında geceden başladı ve tüm günde devam etti diyebiliriz. Ve benim gün boyunc...

0 yorum: