Tesekkurler

10:55 Retro Dram 2 Comments


Merhaba ­čĹő­čśŐsizlerle bir konu hakkinda konusmak istiyorum­čĹ╝Her zaman guzel ve kibarca yapilan elestirilere acik oldum ve bu konuda kendimi duzeltmeye calistim. Dikkatli oldum, begenilmiyorsa demekki gercekten duzeltmem gerekiyor dedim. Mesela "kizlar" hitabim kotu geliyormus, biraktim. Far surerken abartiyormusum azalttim ­čśŐEgoistmisim "kendimle ilgili dalga gecer" yorumlarimi kaldirdim, ben egoisce yazmasam da bu size boyle geliyor diye. Bestasimi gozunuze sokuyormusum yapmiyorum (asil sebep ojeli tirnaklarimda bestasin harika durmasi ve elleri daha kibar gostermesi olsa bile) ­čśäBeni nazikce uyaran, guzelce elestiren herkese cok cok cok tesekkur ederim ­čśŐDM kutucugum her zaman kendimi gelistirmeme ve daha cok ilerlememe yarayacak elestirilere acik ✌­čĺĽ"dur sunu herkesin icinde rezil edim mantigini hala anlamasam da".. Benim daha iyi yerlere gelebilmem icin sizin yorumlariniza ihtiyacim varki kendimi gorebilim. Tek ricam k─▒rmadan, ezmeden, asagilamadan yapin bunlari ­čśŐVe ben duzelttikce hatalarimi iyi hissediyorum kendimi, bir kisi bile profilimden rahatsiz olmayacak diyorum. Sizin bana ihtiyaciniz olmayabilir , bir cok blogger var hemen takipten cikip baskalariyla devam edebilirsiniz ama ben size minnettarim yanimda oldugunuz icin. Cooook tesekkurler geldigimiz - gordugumuz gunler icin ­čśŐ­čÖĆSevgiyle kalin, ama gercekten kalbiniz sevgi dolu kalin­čĺľ­čśç... ⚠ #edit : fotograflarin altina sordugunuz sorulara cevap gelmediginde lutfen DM atin , cunku ben 10.5 saat calisan birisiyim  gun icerisinde bakamiyorum instagrama ve bildiriler cok fazla olunca bildiri kisminda sadece belli miktarindan haberdar oluyorum. Gormedigimden cevap vermiyorumdur kisaca ­čśŐCevap gelmezse istediginiz kadar dm'den rahatsiz edebilirsiniz ­čśś
Sevgilerimle
Retrodram

Merhaba ­čĹő­čśŐsizlerle bir konu hakkinda konusmak istiyorum­čĹ╝Her zaman guzel ve kibarca yapilan elestirilere acik oldum ve bu konuda kendi...

2 yorum:

  1. ├ľp├╝yorum , daha g├╝zel yerlere gelmen dile─čiyle ^^

    Yan─▒tlaSil
  2. Merhabalar bende yeni blog a├žt─▒m blo─čuma girip blogum hakk─▒nda yorum yaparsan ve takibe al─▒rsan ├žok sevinirim. deste─čin i├žin te┼čekk├╝rler :))http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    Yan─▒tlaSil