Vissmate

10:27 Retro Dram 0 Comments


İyi akşamlar ,
Akşam temizliği mi? Neden olmasın :)
Geçtiğimiz günlerde Vissmate bir kutu dolusu hediye yolladııııı :)
Ben kesinlikle temizlik hastası biriyim diyebilirim. Temizlik demiyelim de aslında temiz kokan herşeyi seviyorum. 
Banyo, tuvalet çamaşır suyu kokmalı mesela .
Bu yüzden keyifle yazdığım bir yazı olacak ! :)
Vissmate ultra yoğun çamaşır sularından. 1 şişesi 8 şişeye denk geliyor. Bu yüzden de evinizde gönül rahatlığıyla ve uzun süreli bir şekilde kullanabilirsiniz . Aslında firma burda kendi başını mı yakmış demeliyiz :) Kadınlar daha az çamaşır suyu alır olacak :) Amaaa Vissmate'den de vazgeçemicek. 
Vissmate'in web sayfası için buradan .
%100 beyazlık sözü veriyor bizlere, Banyolarda en zoru kalmış sarı lekeler. Bunlara ekstra yoğun kıvamıyla çıkartıyor. 
Hepimiz için çamaşır sularının kokuları problem halindedir. Bayıltıcı ve yoğun kokusu..


Bu yüzden benim tercihim genelde parfümlü ürünler oluyor. En azından kokusunu bastırıyor ve bizleri biraz olsun rahatlatıyor. 
İşte Vissmate'in çeşitleri,
Limon Gücü
Deniz Ferahlığı
Çam Ormanları
Çiçek Bahçesi
Ne kadar da çoklar değil mi? Tek tek denedim hepsini benim favorim tabiki de çiçek bahçesi oldu :)
2160gr ve 4kg olanları da mevcut. 
Şişe tasarımı ise elden kaymaması için tasarlanmış şekilde. Bir tasarımcı olarak ben baya beğendim :) 
Umarım sizlerde kullandığınızda memnun kalırsınız. 
Vissmate ailesine teşekkürler.
Sevgilerimle. 
Retrodram

İyi akşamlar , Akşam temizliği mi? Neden olmasın :) Geçtiğimiz günlerde Vissmate bir kutu dolusu hediye yolladııııı :) Ben kesinl...

0 yorum: