Kirli Saçlarımla Barışıyorum: 3 Saç Modeli

08:47 Retro Dram 2 Comments


Merhaba,
Bugün benden çok fazla istenen bir yazı ile beraberiz. 
Kirli saçlar hepimizin kabusu, özellikle acil yetişmemiz gereken yerler olduğu zaman. Bende bugün miskin bir Pazar gününe uyandım ve saçlarım da kirliyken neden yapmim ki bugün dedim.
Ve sizler için 3 model seçtim. Bunları ilerde arttırmayı planlıyorum. 
Aynı zamanda şuanda Instagram hesabımda da bir videosu mevcut olacak. (@retrodram)
İlk olarak topuz tokasıyla yaptığım kurtarıcı bir topuz modeli. Saçımı önce at kuyruğu toplayıp topuz tokasıyla şeklini verdim. 
Bu tokalar marka olan yerlerde 10 liraya bile varken ben butik bir yerden 3liraya aldım. aynı zamanda bunu sözümün olduğu günde kullanmıştım belki ordan hatırlarsınız :) Tabi o gün saçlarım kirli değildi sadece daha şık durduğuna inandığım için yapmıştım.

İkinci saç modeli

Saçlarımızın daha dökümlü daha az uğraşılmış görüntüsü için ise bunu kullanabilirsiniz.
Önce tel tokayla saçımı üstten yarım tutturdum çapraz bir şekilde.
Ardından ucundan toplayarak ikiye ayırdım saçımı ve içinden geçirdim kuyduk duran saçımı.


Son olarak saçlarımı iki yandan helenistik bir şekilde burarak geldim ve sıradan bir topuz yaptım enseme :)
Aklımda daha çok model vardı fakat vaktim yetmedi.
İlerleyen zamanlarda mutlaka yer vereceğim bloğumda.
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgilerimle,
Retrodram

Merhaba, Bugün benden çok fazla istenen bir yazı ile beraberiz.  Kirli saçlar hepimizin kabusu, özellikle acil yetişmemiz gereken y...

2 yorum:

  1. Çok güzel fikirler bunlar, topuzlara da ayrı bayılıyorum zaten. Fotoğrafların da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Balerin topuzun çok güzel olmuş özellikle ♥

    YanıtlaSil