Naturals by Watsons Marula Oil Şampuan

10:29 Retro Dram 2 Comments


Merhaba,
Bugün bitirip kaldırmadan önce sizlere anlatmak istediğim bir şampuan yazısıyla beraberiz.
Naturals by watsons markasının ürünlerini severek kullanıyorum. Kolay ulaşılabilir olması (uygun fiyatlı olması buna dahil), kaliteli olması ve söylediklerini yerine getirmesi beni cezbeden noktaları.
Genelde saçlarım çok ince telli ve cansız olduğu için içerisinde yağ barındıran şampuanlar kullanmaya dikkat ediyorum, eğer bu imkana sahip değilsemde sık sık aktarlardan aldığım yağlarla bakım uyguluyorum. 
Sönük saçlara sahip insanlar beni çok iyi anlar, saçlarımızı hacimli göstermediğimiz zaman hem boyumuz daha kısa durur hemde daha basık bir görüntüye sahip oluruz. 
Saçlarımı bu şampuanla yıkamaya ilk başladığımda açıkçası böyle bir performans beklemiyordum ama sonrasında saçlarıma ekstra bir parlaklık sağladı. Ve ben kesinlikle beğenmediğim ürünleri sizlere aktarmam. Eğer beni üzdüyse veya kötü bir etki yarattıysa onu yok sayıp blog yazısını dahi yazmıyorum. Ama beğendiklerimde kendi özgün yorumlarım olduğunun sözünü verebilirim size. 
Bunu belirttikten sonra, 
Sevdiğim yönlerine gelmek istiyorum. 
Saçlarıma verdiği parlaklığı sevdim, kepeklenme yaratmadı.
Kokusu sağlık kokuyor diyebilirim. Hani bazı kokular sizleri huzurlu hissettirir ya buda onlardan birisi. 
Pompalı olması banyo esnasında kolaylık sağlıyor sadece dibinde çok az kaldığında kullanırken biraz zorlandım ve ben şampuanı çok kullanan birisi olduğum için pompalama hacmini az buldum çok defa sıkmak zorunda kaldım :) Ama size iki iç pompa yetiyorsa bu da bir sıkıntı unsuru değil.
Saçlarımda dönemsel olarak saç dökülmesi yaşıyorum, bunu stresli yaşantıma bağlıyorum. Bunun için saç dökülmesi yaptı diyemem, aksine daha sağlıklı gözükmesini sağladı. 
Ben sevdim ve Watsonslara girdiğim zaman sepete atacağım ürünlerden oldu. 
Organik sertifikalı şampuanlardan birisi. İçerisinde barındırdığı yağ asitleri ve antioksidanlar sayesinde saçları besliyor ve sizi rahatlatıyor. 
Yağ barındırmasından dolayı saç diplerinde kuruluk ve kabuklanma yaşayanlara faydası olabilir çünkü yüksek nemlendirmeye sahip. 
Eğer yolunuz Watsons'a düşerse ve şampuan ihtiyacınız varsa bakmanızı öneririm.
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. 
Başka bir yazıda görüşmek üzere.
Sevgilerimle,
Retrodram

Merhaba, Bugün bitirip kaldırmadan önce sizlere anlatmak istediğim bir şampuan yazısıyla beraberiz. Naturals by watsons markasının ...

2 yorum:

  1. saçlarımız aynı tip kesinlikle katılıyorum sözlerine bu şampuanı da tavsiyen üzerine deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  2. Yağlı saçlar için olan çeşidi varsa bakacağım mutlaka teşekkürler paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil