-Peki ya senin gözlerin neden bu kadar büyük?

05:33 Retro Dram 7 Comments


İRİ GÖZ MAKYAJI-GÖZLERİ BÜYÜK GÖSTERME MAKYAJI
yani bu makyajın birçok ismi var internette bendeeee Kırmızı Başlıklı Kız Masalından esinlenerek
 "-Peki ya senin gözlerin neden bu kadar büyük?"
makyajı ismini verdim. 
Bu makyajımda özellikle herkesin kolayca erişebileceği ürünler seçmeye çalıştım ve kesin kuralları olmayan bir makyaj yapmaya çalıştım yani illaki bir ürün olması yerine muadili bulunabilen ürünler tercih ettim. 
Gelelim neler kullandığıma.
Flormarın 07 numaralı paletindeki ilk rengi göz kapağımın tamamına ve alt kirpik diplerine altlarına kullandım, baştam 4.rengi hem gözümün dış köşelerine hemde iç köşelerine uyguladım sadece ortayı boş bıraktım. Çünkü gözümün bombe durmasını istiyorum (bombeyi anladınız değil mi böyle pörtlek pörtlek yani :)) 
Ardından Wnw tekli farlarından nutty rengini gözümün orta kısmının arkasına sürdüm bunun sebebi de minik ışıltılar yaratmak. Bu adımı atlayabilirsiniz siz. 


Aydınlatıcım ile gözümün boş bıraktığım orta kısmını belirginleştim, nutty ile karıştırarak geçişlerini de yumuşattım. 
Ardından tekrar aydınlatıcı ile gözün şiş kısmını biraz daha patlattım.


Flormar paleti tam bir joker palet , bunu kesinlikle alıp makyaj çekmecenize atın, mutlaka herzaman her yerde kullanabilirsiniz. Ve bu makyajın çok günlük olmasına dikkat ettim o yüzden dikkat çeken renkler kullanmak istemedim. 
Paletin son rengi ile de dış köşeleri daha da belirgin hale getirdim. 

Bu gölge işlemi gözümüzün arka taraflarına karanlık çökerterek daha şiş durmasını sağlayacak gözlerimizi. Yukarıda makyajın bitmiş halini görebilirsiniz. Gördüğünüz gibi ben kahve farı sadece katlanma bölgesine uygulanmadım, daha natural olması adına gözüm sanki gerçekten iri ve heryere aynı gölgeyi düşürüyor diye tüm göz kapağımın sınırına uyguladım ve göz pınarlarımda dahil buna.


Nude bir göz kalemi ile alt kirpik diplerimi nötrledim. Bu işlem göz beyazımın normalden daha büyük durmasını sağlıyor. 


Eyeliner fırçasına ve minik uçlu bir fırçaya ihtiyacımız var. Genelde benim tercihim eyeliner ve farı aynı anda kullanmaktan yana olmuyor. Bu makyaja siyah veya kahve bir eyeliner çekerek de şekillendirebilirsiniz ama ben bunun yerine daha doğal olması adına Wnw tekli farlarından Panther isimli siyah farı kullandım.. Başta da dediğim gibi bunların muadilleri heryer de mevcut ve çok bulunabilir alınabilir uygun ürünler :)
Bu siyah farı üst kirpik diplerime eyeliner gibi belli belirsiz çektim. 
Ardından nuttyi de alt kirpik diplerime uyguladım. 
Minik uçlu fırça ile de göz pınarlarıma aydınlatıcımı kullandım. 
Ardından mascaramı sürerek makyajımı tamamladım. 

Umarım bu yakın çekim sizlere yeterli olmuştur. 
Umarım yazımı ve makyajımı sevmiş, sizlere faydası olmuştur. 
Başka bir yazıda görüşmek üzere. 
Sevgilerimle,
Retrodram



İRİ GÖZ MAKYAJI-GÖZLERİ BÜYÜK GÖSTERME MAKYAJI yani bu makyajın birçok ismi var internette bendeeee Kırmızı Başlıklı Kız Masalından e...

7 yorum:

  1. Su yaziyi yazan ellerin dert görmesin 😍

    YanıtlaSil
  2. Su yaziyi yazan ellerin dert görmesin 😍

    YanıtlaSil
  3. Gayet güzel olmuş bende günlük makyajında bu şekilde yapıyorum benim far paleti de buna cok benzeyen Golden Rose nin professional paleti :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Gayet güzel olmuş bende günlük makyajında bu şekilde yapıyorum benim far paleti de buna cok benzeyen Golden Rose nin professional paleti :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzel bir yazı olmuş... Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir makyaj olmuş. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir makyaj olmuş. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil