Şubat Favorileri - 2016

11:03 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
Şubat favorileri için geç mi kaldım?
Birazcık! :)

Başlayalım incelemeye,
Göz ürünlerinden bahsedelim.


Şubat ayında en çok kullandığım palet Nude Tude paleti oldu. Hemen hemen yaptığım tüm makyajlarda kullandım. En çok kullanığım renkleri: Stand-offish, Selfish, Sexy, Silly
Genelde ışıltılı renkler kullanmak işime gelmiş sanırım.
Mascara olarak ise dikenli aplikatörlere karşı zaafım var, bu mascarayı da o yüzden çok sevdim. Farmasi Volumizing Mascara.
Ve her gün - her gün - her gün kullandığım tekli farım sugar. Bunun detaylı incelemesi mevcut.
Buradan ulaşabilirsiniz Wet'n Wild Tekli Far: Sugar 


Fondoten daha çok kullandığım ürün Farmasinin BB kremi oldu, bu ay bazı cilt problemleri yaşadığım için fondotenle ağırlaştırmak istemedim yüzümü. Bu yüzden bb krem tercih ettim, orta kapatıcılıkta gerçekten nemlendiricili bir ürün.
Diğeri de Sunshimmer bronzer , bunun koyu olan rengini küçük bir fırçayla alıp kontur işlemini yapıyorum. Sizde renk renk olan paletlerde küçük fırça kullanarak istediğiniz rengi çekebilirsiniz aralarından. 


Pembemsi kahveler bu ayın favorileriydi benim için. Mac'in Midi-Mauve rengi kahveli pembeli nude bir renk, aynı tanımlamayı Rimmel London Only 1 700 içinde yapabilirim. 
Rimmel London birazcık daha pembe diyebiliriz. 
Kate serisinin lip balmı ise bu ay elimin en çok gittiği dudak koruyucusu oldu.
Kokusuna alıştım sanırım ve kendimi baya bahar gelmiş hissediyorum :) 


Bu ay sık sık kullandığım ojeler ise sırasıyla,
Kalyon 231
Golden Rose matte 12
Flormar 453
Farmasi (numarasını göremedim fakat şeker yanığı rengi)

Benim bu ay en çok kullandığım ürünler bu şekildeydi.
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgilerimle,
Retrodram


Merhaba, Şubat favorileri için geç mi kaldım? Birazcık! :) Başlayalım incelemeye, Göz ürünlerinden bahsedelim. Şubat a...

0 yorum: