The Balm Mary-Lou Manizer

10:20 Retro Dram 1 Comments


Merhaba,
the Balm markasının bir çok ürününü severek kullanırken aydınlatıcı dosyasını açmak istedim. 
Mary-Lou the balmın aydınlatıcıları arasında daha gold olan ürünü. Pudra formlu bu yüzden bir fırça yardımı ile uygulamanızı öneririm. Rengi ten rengine yakın olduğu için aynı zamanda gözde far olarak ve göz pınarlarını aydınlatma amaçlı da kullanılabilir.
İçerisinde büyük büyük ışıltılar var bu yüzden sürerken dikkatli olmanızı öneririm çünkü anında büyük bir patlama yaşayabilir suratınız. 

Bu aydınlatıcıyı bana "pudra" olarak kullanabilir miyiz şeklinde soranlar oldu ama bence kullanılmaz, yüzünüzün her yerini parıl parıl yapar çok net. Ayrıca pudrayı cildinizi matlaştırmak için kullandığınızda bu amacınızdan baya baya sapmış olursunuz. 
Aydınlatıcı da ben likit ürünleri pek sevmiyorum daha doğrusu sanki altındaki fondotenimi de sıyırıyor gibi geliyor. Yada ben likit iyi bir aydınlatıcı ile tanışmadım. 
Ambalajının kalitesini ve kilitlemesini begendim. Çantaya attığımız an kesinlikle bir daha açılma yapmıyor. 
Rengi için bir ten rengine uygundur sınırlamalarına girmiyoruz, çünkü esmer-sarışın-kumral farketmez herkese uyar bir tonu var. Bu bence bu aydınlatıcının en büyük avantajı çünkü yazın bronzlaşan insanlara kurtarıcı bir ürün.

Aydınlatıcıları uygulamak için en doğru fırça yelpaze fırçalar,
Uygulamasını aşağıdaki fotoğraflardan inceleyebilirsiniz.

Benim aydınlatıcı kullanırken uyguladığım bölgeler yukarıdaki gibi. 
Fırçaya aldığınızda ürünü pıt pıt biraz sallayıp öyle kullanmanızı öneririm, çünkü dediğim gibi aydınlatıcı çok hassas uygulanması gerekir. Sınırı olan bir uygulama yapmalıyız. 


Elmacık kemiklerimin üstünde aydınlatıcının uygulanmış halini görebilirsiniz. 
Kalıcılığı çok iyi, aynı zamanda kadife gibi bir hissiyat yaratıyor. 
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. 
Sevgilerimle,
Retrodram




Merhaba, the Balm markasının bir çok ürününü severek kullanırken aydınlatıcı dosyasını açmak istedim.  Mary-Lou the balmın aydınlat...

1 yorum:

  1. yelpaze fırça ile uygulamaya başladığımdan beri sevdiğim bir aydınlatıcı ama yine de ben krem aydınlatıcıları bir tık daha fazla seviyorum...

    YanıtlaSil