24HR Supercurler Mascara - Rimmel London

12:59 Retro Dram 1 Comments


Merhaba,
Geçtiğimiz aylarda alıp yeni yeni kullanıp sonuna geldiğim bir mascara ve ben mascara konusunda kendime baya güvenen bir insan olduğum için hemen bu bilgileri sizlere aktarmam gerektiğini düşündüm.
Gün içinde hiç birşey kullanmasam bile mutlaka mascara süren bir kızım. Hatta çantamda taşır, normal kızlar ruj tazelerken ben mascaramı üst üste uygularım.
Ve mascara kullanırken bana hayat asla önyargılı olma kuralını öğretti :) 
Nasıl mı?
Önce bir mascara alırsın ilk başta sevmezsin ama zamanla güzelleşir, yada ilk başta acayip bayılırken sonlara doğru tiksinerek yaklaşırsın.
Bakalım bu hangilerinden olmuş :)
Parlak mor dış tasarımı ile cazibeli durduğu bir gerçek. Fırça aplikatörü ise alıştığımız Rimmel London mascaralarını andırıyor. Yani ben bu tarz fırçaları nerde görsem Rimmel London derim!
Fırçası tombuldan inceye doğru giderken kıl yapıda.
Likit yapısı fazla akışkan, bu yüzden bunu ilk başlarda baz olarak ardından kendine geldiğinden emin olup gerçek bir mascara olarak kullanmanızı öneririm.
Kıvırması gayet iyi vaad ettiği kıvırma işlevini yerine getiriyor. Fakat ilk katta değil.
Gerçek bir performans görmek istiyorsanız 3.katını görmelisiniz.
Ayrıca her kat arasına 30sn falan koymanızı öneririm.


Mascaranın yapısı çok akışkan olduğu için göz kapağına bulaşma yaptı, bu benim hoşlanmadığım durumlardan. 
Sevmediğim tek yönü bu oldu diyebilirim ama benim el alışkanlığımla da alakalı çünkü ben büyük fırçalı mascaralardan kısa kıllı olanlarını seviyorum.
Sizler eğer zaten böyle mascaralar kullanıyorsanız sizin için bu bir problem değil.
Harika kadife siyahlığına sahip, ciddi anlamda çok güzel bir siyahlık veriyor kirpiklerinizde ben burdayım diye bağırıyor.
Birde kokusu beni cezbetmedi ama siz testerına bakabilirsiniz.
24 saat kalıcı mı bilmem ama baya bir süre kirpiklerde etkisini koruyor en azından rahat 11 saati var diyebilirim.
Göz altlarımda dökülme yapmadı, kullandıkça sevdiğim mascaralardan oldu.
Rimmel London markasını Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgilerimle.
Retrodram


Merhaba, Geçtiğimiz aylarda alıp yeni yeni kullanıp sonuna geldiğim bir mascara ve ben mascara konusunda kendime baya güvenen bir ins...

1 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım :) colourist olanını kullanabildin mi?

    YanıtlaSil