Daha Canlı ve Genç Görünmenin 10 Yolu

12:26 Retro Dram 1 Comments


Merhaba,
Bugün sizlere (kendimce önemli gördüğüm ) canlı ve genç görünmenin yollarını anlatmak istiyorum.
Dediğim gibi bunların hepsi benim kendi öngördüğüm maddeler :)

  • Mevsim geçişlerine uygun nemlendirici kullanın. O mevsimde cildinizin ihtiyacı ne ise ona cevap vermeniz çok önemli.
  • Bol bol su için, gün içerisinde (ki bu benim için zor olsa da) fazla su içmeye özen gösterin. Cildinizin en önemli ihtiyaçlarından birisi su!
  • Asla makyajınızla uyumayın. Gece uyuduğumuz esnada cilt kendini yenilemeye başlar ve nefes almasını engelleyen ürünlerden kaçının.
  • Teninize uygun fondoten tercih edin. Ve çok koyu olmasından özellikle kaçının.
  • Allığı abartarak kullanmayın ve elinizden geldiğince aydınlatıcı kullanmaya alışın .
  • Düzenli olarak maske yapmaya çalışın.
  • Peeling yapıp cildinizi ölü derilerden uzaklaştırın.
  • Cilt alt tonunuzu bilmeniz ruj seçiminizde çok önemli, hem cildinizi farklı gösteriyor hemde dişlerinizin daha beyaz veya daha sarı görünmesini sağlar.
  • Alkol, sigara ve bunlar gibi olan kötü alışkanlıklardan uzak durun. Bunlar cildinize zarar veren kötü etkenler.
  • Stresli bir hayatınız varsa bol bol müzik dinleyip hayal kurmayı ihmal etmeyin. Ve dramatik filmlerden, dizilerden uzak durun. Sizi mutlu eden aktivitelerde bulunun. 
 Umarim sizler icin faydali bir yazi olmustur.
Sevgilerimle
Retrodram


Merhaba, Bugün sizlere (kendimce önemli gördüğüm ) canlı ve genç görünmenin yollarını anlatmak istiyorum. Dediğim gibi bunların hep...

1 yorum:

  1. Su içmeyi malesef aksatıyorum. Güzel nir yazı olmuş. Severek okudum.

    YanıtlaSil