Doğal Makyajın Sırrı

11:04 Retro Dram 1 Comments


Merhaba,
Bugun dogal duran makyaj yaparken benim uyguladigim tekniklerden, taktiklerden bahsedecegim .
Oncelikle bu makyajda en onemli olan ten makyaji.
Teninizi guzelce peeling yaparak veya lifle yikayarak olu derilerden putur putur goruntuden kurtarmaniz gerekiyor. Ardindan tonik uygulayarak gozeneklerin kuculmesini saglamaliyiz. Son olarak nemlendiricinizi uygulayip beklemelisiniz.
Cildiniz nemlendiriciyi emdikten sonra fondoteninizi ince bir tabaka halinde uygulayin. Cilt kusurunuza gore, o anki cildinizin durumuna gore kendiniz karar vermelisiniz cok kapatici bir fondoten mi,yok gibi mi yoksa bb krem mi diye. Genelde ince yapili fondotenler onerilse bile ben sizin kendinizi nasil iyi hissediyorsaniz onu kullanmanizdan yanayim. Sonucta benim de bazi gunle sivilcelerimi bb kremin kapatmadigi oluyor ve rahatsiz olacagimi dusunerek fondoten kullaniyorum. Siz kendinize gore kararinizi kendiniz verin ;)
Ardindan goz altlarima ve burnumun ustune kapaticimi uyguladim. Ve pudra kullanmadim. Bu ara cildim kurudugu icin kabuk kabuk gozukmesini istemedim. Renk secimlerinizde kendi cilt tipinize uygun ve boyun bolgesiyle farkli durmayan ten renklerini secmelisini ki dogal dursun.
Ardindan mat allik olarak Down boyu kullandim tam elmacik kemiklerime degilde altina kullandim bunu. Mat olmasi onemli cunku aydinlatici ile cildimi canli gostermeliydim ikisi de simli simli abarti durabilir.
Aydinlaticiyi mutlaka kullanmanizi oneririm, cildiniz daha taze duruyor bu adim sayesinde.
Elmacik kemiklerime burnuma ve cok az dudak ustune uyguladim
Goz makyajina geldi sira.

Goz kapagima ten rengi fari kas altima kadar dagittim ve ardindan goz kapagima bombe kismina parmagimla aydinlaticimi uyguladim biraz daga temiz gozukmesi adina.
sadece mascara uygulayarak goz makyajimi bitirdim.
Kaslarimin hepsini boyamak yerine sadece aciklik olan yerleri doldurdum , keskin bir kas yerine dogal durmasini tercih ettim.
Dudagima tenime en yakin gordugum nude renklerden rujumu surdum (bu konuda siz kendi cildinize uygun bir nude ruj secebilirsiniz)
Ve boylelikle makyajimi sonlandirdim.
Eger dudaginizda kabuklanmalar varsa mutlaka bunlardan arindirmanizi oneririm ve iyi bir balm uygulayip beklemelisiniz.
Goz makyajinda kesinlikle eski makyajin kalintilari olmamali ozellikle kirpik diplerinde dagilmis siyahliklar bu makyaji olduren darbesi olur.
Hem allik hem bronzer uygulamak yerine bence birini secmelisiniz.
Benim sizlere verebilecegim oneriler bunlar :)
 Umarim sizler icin faydali bir yazi olmustur.
Baska bir yazida gorusmek uzere
Sevgilerimle,
Retrodram

Merhaba, Bugun dogal duran makyaj yaparken benim uyguladigim tekniklerden, taktiklerden bahsedecegim . Oncelikle bu makyajda en one...

1 yorum:

  1. Çok güzelsin ! ve çok güzel bir yazı olmuş :) Bende beklerim profilimeee :)

    YanıtlaSil