Revlon ColorStay Gel Envy-Jel Manikür Efekti

13:46 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
Oje yazısını bende çok nadir görsenizde böyle güzel ürünler bulunca yazmak, sizlerle paylaşmak istiyorum. Revlon'un ojelerini çok seviyorum ve bu ojesi de bunun benim için bir kanıtı oldu.
Oje sürerken genelde uzun ömürlü olması için baz tercih edilir ve bu işlem işimizi biraz daha uzun zamana yayabilir. 
Bu oje bazını da içerisinde barındırıyor. Yani hem baz hem de renk olarak bizlere yardımcı oluyor. 
Bendeki rengi Card shark uçuk , bahar pembesi diyebilirim. 
İlk katında sadece parlatıcı olarak durduğu için tam rengini almak için 2. katı uygulamak gerekiyor. 
Bu ojenin en önemli kısmı jel manikür efekti yaratması. Yani bunun için de 3. kat şart. 
Ama gözünüzü korkutmasın bu durum, çok hızlı kuruyor ve gerçekten net bir renk oluşuyor.
Tırnakları pürüzsüz göstermesine ve gerçekten manikürlü durdurmasına bayıldım.
Eğer jel tırnakları seviyorsanız mutlaka size uygun renginden edinmelisiniz (ki internette baktığım kadarıyla fazlaca renk skalasına sahip) 

Jel tırnak yaptırmak isteyip de bundan korkanlar oluyor.
Tırnaklarıma zarar verir mi, ya da uzun süre kullanabilir miyim.
İşte bu problemleri düşünenler bence buna kesinlikle bakmalılar. Harıka duruyor tırnaklarda. Benim manikürsüz ellerimde bile bence güzel durdu :)

Tabi abartıdan uzak ve yok gibi bir oje peşindeyseniz yaklaşmayın bile, çünkü tırnağınızda ben burdayım diyen bir oje kendileri.

Yassı bir fırça aplikatörüne sahip.
Oje uygulaması çok pratik oluyor bundan dolayı. Yapısı fazla akışkan olduğu için her kat için fırçaya çok az alarak uygulamanızı tavsiye ederim yoksa siz sürerken fırçadan akar gider. 

Diyebileceğim başka birşey kaldı mı bilmiyorum ama eğer sorunuz varsa bana ulaşabilirsiniz. 
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgilerimle,
Retrodram


Merhaba, Oje yazısını bende çok nadir görsenizde böyle güzel ürünler bulunca yazmak, sizlerle paylaşmak istiyorum. Revlon'un ojel...

0 yorum: