Temiz RT'ler - Backstage Real Techniques Deep Cleansing Gel

07:00 Retro Dram 0 Comments

Merhaba,
Sizlere yeni tanistigim bir urunden bahsedecegim. Bu urun Rt markasina ait makyaj fircasi temizleme jeli. 
Ben genelde bebek sampuani ile yikiyordum ve bu yuzden bu jel benim icin farklilik oldu.
Ozellikle makyaj fircalari icin yapisi hazirlanmis oldugu icin daha basarili olacagini dusunuyordum. 
İlik suda fircalarimin hepsini bekleterek makyaj kalintilarinin cozunmesini bekledim , ardindan her bir fircanin kil kismina denk gelecek sekilde her zaman ki avucumda dairesel hareketler yaparak yikadim.
Urun seffaf jel seklinde, kokusu guzel, ellerime zarar vermedi ve kopurmesi temizlenmesi cok rahat. Fircada kopuk kalintisi kalmiyor ve cok daha hizli bir sekilde fircalari temizliyor.

 
Fircalarimda herhangi bir sertlesme yapmadi, cok cabuk arindi ve temizledi. Benim tek sevmedigim yonu urunu almak oldu. Yani tupunden sikarak almak zorunda kaliyorum pompali olsaydi cok daha iyi olabilirdi.
Severek kullandim ve hizli yikanmasi benim icin harika oldu zaman benim icin cok kiymetli cunku.
Rt'nin bu yikama jelini Watsons magazalarinda bulabilirsiniz.
Umarim sizler icin faydali bir yazi olmustur. 
Sevgilerimle
Retrodram

Merhaba, Sizlere yeni tanistigim bir urunden bahsedecegim. Bu urun Rt markasina ait makyaj fircasi temizleme jeli.  Ben genelde bebek...

0 yorum: