Saf & Temiz Kırmızı Meyve Gücü Arındırıcı Jel - Garnier

13:13 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
Bugün yağlı ve problemli ciltler için olan bir yüz yıkama jelini anlatacağım.
Garnier'ın bütün bakım ürünlerini çok seviyorum bu yüzden farklı ürünleri denemekten hiç çekinmiyorum. Bu da onlardan birisi oldu.
Cilt yapımdan bahsedecek olursam yanaklarım kuru alnım yağlı burun kenarlarım kuru üstü yağlı ... Yani bu saçma sapan dengeye sanırım karma cilt diyoruz :)
Benim cildim de özellikle kış aylarında aşırı kuruyor ve yazın yağlanmasıyla savaşıyorum :) Cildimi memnun etmek benim için çoğu zaman zor oluyor. 
Bu jel yağlanmayı engellediğini ve problemleri azalttığını söylüyor.
Öncelikle yapısından bahsedip ardından kullanımından ve etkisinden bahsedeceğim.
Yapısı jel şeklinde ve biraz yoğun bu yüzden elinize az almalısınız. Köpürmesi gayet başarılı olduğu için cildinizi köpükle temizliyorsunuz ve bu benim için her zaman artı bir özellik. 
Pompalı olması oranını ayarlamınızı kolaylaştırıyor. 
Kullanımı da tabi daha kolay oluyor. 
Önce cildimi ılık suyla yıkayıp ardından bunu kullanıyorum ve soğuk suyla cildimden arındırıyorum. Sıcak suyun daha çok yağlandırdığını düşünüyorum . (bu konu da yanılıyor olabilirim ama cildimi tanıdığım için böyle bir yolum var deneyebilirsiniz)
Köpüğün ciltten arınması çok kolay oluyor ve nefis bir kokusu var. Ben genelde portakal kokusunu bakım ürünlerinde pek sevmem ama bunda sevdim çünkü portakal portakal kokmuyor. İçeriğinde nar özleri de var diye sanırım kokusu daha yumuşak geliyor.
Yıkamadan sonra ciltteki mat görünümün azaldığını söyleyebilirim.
Gerçekten daha canlı ve fresh hissediyorum hatta gözeneklerimi de açtığı için cildim nefes alıyor. 
Sivilceleri bundan dolayı da engelliyor diyebiliriz.
Problemleri azalttığı konusunda birşey söyleyemiyeceğim ama benim sivilce lekelerim varsa bunların iyileşme sürecini kısaltıyor.
C vitamını içeriğinden dolayı cildi canlandırıyor. Bende özellikle bahar aylarında bunu kullanmayı çok seviyorum.
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgilerimle.
Retrodram

Merhaba, Bugün yağlı ve problemli ciltler için olan bir yüz yıkama jelini anlatacağım. Garnier'ın bütün bakım ürünlerini çok se...

0 yorum: