Yaz Festivali Makyajı

13:08 Retro Dram 0 Comments


Merhaba, 
Sizlere yaza girmeden yazın katılacağınız festivallerde yapacağınız makyaj hakkında fikir olması açısından bir makyaj hazırladım. 
Kullandığım ürünleri paylaşıp anlatmaya başlayacağım ,
Elimdeki en kalıcı ve uzun süre dayanacağını düşündüğüm fondoteni kullanıp, hem allık hemde bronzer olarak kullandığım golden rose allığımla tenimi renklendirdim.
Farmasinin hafif yapılı kamuflaj kapatıcısı ile göz altlarımı, alnımı, burnumu, dudak kenarlarımı üst yanaklarımı aydınlattım. 
Ardından hemen hemen aynı bölgelere aydınlatıcımı kullandım. 


Göz makyajımı çok abartmadan yapmaya çalıştım, kaşlarımın üstüne koyduğum pointlerle uyumlu olması açısından göz pınarlarıma beyaz far kullandım. Bunu baya abartarak yaptım hemde :)
Fırçamda kalan sassy ile de kaş altlarımı aydınlattım. 
Tüm göz kapağıma stand-offish rengini kullandım. Bu makyajımda çok aydınlık bir görünüm istediğim için genelde sedefli renkleri seçtim diyebilirim.
Gölgelendirmeyi ise benim en çok sevdiğim bayıldığım renklerden birisi olan selfish rengini kullanarak yaptım. 
Yukarıda duruşu mevcut :)
Yine fırçamda kalan far ile de kirpik diplerimi aydınlattım. 
Revlon mascarayı kullanarak makyajımı tamamladım. Takma kirpik görünütüsü istemediğim için mascarayı iki katta bıraktım. 
Beyaz göz kalemi ile kaşlarımın üstüne büyükten küçüğe giden üç tane point kondurdum. Bu look bana geçtiğimiz günlerde gerçekleşen coachella festivalinden bir ilhamdır. Orada birçok insanda gördüğüm için burada bende kullanmak istedim.


Finalde doğal saçlarımı kullandım. Hiç bir işlem uygulamadan kendi duruşuyla sadece ip kullanarak tamamladım. 
Saman ipleri üç kat yaparak bant yaptım saçlarıma ve arkadan bağladım. 
Bunu siz örgülerinize karıştırarak, saçınızı dolayarak ensenizden sarkıtarak istediğiniz şekilde kullanabilirsiniz.
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgilerimle.
Retrodram

Merhaba,  Sizlere yaza girmeden yazın katılacağınız festivallerde yapacağınız makyaj hakkında fikir olması açısından bir makyaj hazır...

0 yorum: