Acnecinamide - Yüzünü Göst❥r

02:25 Retro Dram 0 Comments

Merhaba,
Bugün uzun süredir benimle olan ve kullandığım bir bakım markasından ve elimdeki bir kaç ürününden bahsetmek istiyorum. 
Acnecinamide markası sivilcesiz ve lekesiz, pürüzsüz ciltler vaad ediyor. Cilt bakımındaki bu ürünleri,
Scrub
Temizleme Jeli
Tonik
Sivilce Mendili
Jel Krem
Pha Jel
Makyaj Temizleme Sütü


Bendeki ürünlerden bahsedecek olursak,
İlk olarak Jel Krem, Sivilceleri söndürerek yok ediyor, nem dengesini düzenliyor. İnce bir tabaka halinde sürmeniz yeterli, çok yoğun bir formulasyona sahip olduğu için elinize çok az alıp uygulamanız gerekiyor. Birden fazla şey vaad etmesine karşı ben bizzat şahit olduğum etkilerini aktarıyorum sizlere. Yeni sivilce oluşumunu azalttığını da belirtmek isterim.
Tek sevmediğim tarafı çok yapış yapış olması ve cildim kremi emene kadar beni rahatsız etti bu durum.
Diğer ürün, Temizleme Jeli, en çok bunu sevdim. Kokusu ve dokusu harika. Suda köpürüyor ve yüzümü yıkarken beni rahatsız etmedi. Cildimdeki bütün gözenekleri açtığını söyleyebilirim. Ve ciltte bıraktığı ilaç etkisi harika. Sivilce oluşumunu engelliyor ve gözenekleri temizlediği için kir yağ ciltte birikmiyor. 
Son olarak Tonik, Ciltteki bakterileri temizliyor. Bunlar sivilce oluşumunu tetikleyen bakteriler ve bu adımı elimden geldiğince atlamamaya çalışıyorum. Cildin gün içinde yağlanmasını düzene soktu. 
Ben bu ürünleri sadece sivilceli bir dönemimde 1 hafta boyunca düzenli olarak kullandım ve üçüncü günde etkisini görmeye başladım. 
Ama sürekli kullanma bence cildi yoracağı için sizlerde benim gibi sivilcelerden kurtulduktan sonra kullanmaya ara verebilir ve cildi dinlendirebilirsiniz. 
Ulaşabileceğiniz adres, ACNECINAMIDE
Buraya tıklayarak bütün bilgilere ulaşabilirsiniz.
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgilerimle,
Retrodram

Merhaba, Bugün uzun süredir benimle olan ve kullandığım bir bakım markasından ve elimdeki bir kaç ürününden bahsetmek istiyorum.  Acnec...

0 yorum: