Favori Nude Rujlarım

07:36 Retro Dram 1 Comments


Merhaba,
Son zamanlarda en çok nude rujlar kullanınca neden bunları sizlerle paylaşmayayım dedim ve fırsatını bulmuşken de yazmak istedim. 
Eğer sizde teninize uygun renkler arıyorsanız mutlaka bu yazımı okumaya devam edin. 
Nude rujlarımın arasında her alt tonda var ve dişleri sarı gösterenden dişlerimi beyaz gösterene kadar hepsine değineceğim. 
Fotoğraftaki gördüğünüz sırayla gidecem en son olarak da Loreal olana değinirim karışıklık olmaz diye düşünüyorum :) Fotoğrafa numara koymayı unutmuşum siz ekstra anlamadığınız ve merak ettiğiniz olursa bana instagramdan da ulaşabilirsiniz, büyük ihtimalle ona da mutlaka eklerim bu fotoğrafı :)
  • Mac-Creme in Your Coffee: Pembemsi bir kahve, kremsi yapısı var ve satin duruşa sahip. Bunun yanı sıra içerisinde ışıltılar ve simler barındırmıyor. Bende koyu kahve pembe dururken esmerlerde tam olarak nude olarak durabilir. Kalıcılığı harika, tek katta istediğim rengi versede ben 2,3 kat uyguladıktan sonra okay diyorum:) Dişlerimi beyaz gösteriyor, bu en çok sevdiğim yönü :)
  • Mac-Pure Zen: Yapısı kremsi ve çok nemli, yazın kullanırken buzdolabında saklamaya dikkat edin eriyor çünkü, hatta denize falan giderken yanınıza almayın derim süremezsiniz eridiği için :) Rengi tam bir pudra, alt tonu pembe ve benim tenime bile açık kalıyor. Çoğu doğal makyajımda bunu görmüş olabilirsiniz. Esmerlere olmayacak bir ürün, hatta teni çok sarı ona da yakışmayacağını düşünüyorum. Denemeden almayın kısacası, boşuna paranız gitmemiş olur. Dişleri sarı göstermiyor , turuncu alt tonlular bizi bitirecek geliyorum :) Kalıcılığı çok iyi değil bu yüzden ilk katı peçete ile alın ardından ikinci katı uygulayın o zaman rengi kalıcılık sağlar.
  • Rimmel London By Kate - 42 :Benim en çok tenime yakın olan nude rujum. Kahve alt tonlu ve bu renk herşeye bayılıyorum diyebilirim. İçinde ışıltılar ve simler yok, iki katta hatta ben 3-4 kat sürüyorum istediğiniz rengi elde edebilirsiniz. Diğer rujlarla karıştırılacak joker bir ruj.
  • Mac-Midi Mauve : Bu benim şimdiye kadar en çok kullandığım rujum oldu, ve bitmeye yaklaştığı için kullanmayı bıraktım , bitmesini hiç istemediğim için. Pembemsi kahve fakar creme in your coffeeden bir tık daha açık ve içinde belli belirsiz yansımalar var. Mat bir renk diyemeyiz. Kalıcılığı harika ve tek kat yeterli geliyor. Dişlerimi beyaz gösteren rujlardan.
  • Rimmel London By Kate - 43: Tehlikeli ruj! Dişlerimi sarı gösteriyor ve ben yinede vazgeçemiyorum. Eğer bu ruju kullanıyorsanız dişlerinizi göstere göstere fotoğraf çektirmeyin. ama ama ama simsiyah giyindiğim günlerde tam olarak cool görüntü sağlayan bir renk.Net şeftali - turuncu alttonunda ve mükemmel bir kalıcılığı var. İlk katta yeterli geliyor. Sadece yenilemek lazım, renginin gittiğinden değil çizgilere dolma problemi var. 
  • Rimmel London By Kate - 45: Pembe - pudra karışımı renginde, diğer rujlarla karıştırmayı sevdiğim bir diğer rujumda bu. tek başına kullanacaksam eğer nude bir kalemle rujun etrafından geçiyorum ki dudağımı belirgin olması lazım. yoksa bu ruju sürdükten sonra dudak hattını belirgin göstermezsek sanki dudak kenarları çatlamış gibi oluyor. Sebebini bilmiyorum ama büyük ihtimalle benim ten rengimin kızarmış rengi bu renk olabilir :) Bu yüzden baya uyum sağlıyor :)
  • Loreal Paris - Seductive Beige : Balm yapısında ve beyaz tenli herkese önerdiğim bir sütlü kahve. İçerisinde çok fazla nemlendirici içerdiği için dudakları da koruyor aynı zamanda. İçerisinde ne pembelik var ne turunculuk var. Çok net açık kahve ve ben bu ruja bayılıyorum. Kalıcılığı çok iyi olmasada ince bir tüpe sahip olduğundan istediğiniz her yerde yenileyebilirsiniz. 
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. 
Sevgilerimle 
Retrodram

Merhaba, Son zamanlarda en çok nude rujlar kullanınca neden bunları sizlerle paylaşmayayım dedim ve fırsatını bulmuşken de yazmak ist...

1 yorum: