Makyaj Çantamda Ne Var? / Summer'16

01:52 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
Uzun bir bayram tatili geçirenlere iyi eğlenceler dilerken, benim gibi tatili kısa tutması gereken insanlar için okumalık, kafa dağıtmalık bir yazmak istedim.
Bu yaz tatiller benim için parça parça ve kısa sürecekleri için öncelikle bu kısa tatilde benimle neler geldi onları anlatmak istedim, ardından balayı ve diğer bayram tatilleri için de birer yazı yüklerim diye düşünüyorum. 
Makyaj çantama biraz aç gözlülük yapıp iki tane palet attım, zira kafam çok karışıktı ve ne tarz bir makyaj yaparım bilemediğim için aman aklıma birşey gelirse yanımda olsun diye iki büyük paletimi de attım. 
Bunlar gerçekten çok işimi gördü, hatta sadece benim değil, bütün ailemdeki kızların işini gördü :)
Krem aydınlatıcı yaza çok uygun olsa da ben fondotenimi yemeden süremediğim için the balm aydınlatıcımı aldım.
Bu sıra favorim olan Revlon mascara ve Viva Glam V kesinlikle yanımda olmalıydı zaten.
Fotoğraf çekimi olacağı için MUFE Ultra HD fondotenimi ve Rimmel London'ın makyaj bazını da attım çantaya.
Geri kalanlarda sadece elime o şekilde geldiği için koydum ve fazladan bir kaç göz kalemi ve yedek mascaralarda vardı.
Benim makyaj çantam bu şekildeydi.
Başka yazıda görüşmek üzere.
Sevgilerimle,
Retrodram

Merhaba, Uzun bir bayram tatili geçirenlere iyi eğlenceler dilerken, benim gibi tatili kısa tutması gereken insanlar için okumalık, k...

0 yorum: