Evde Krem Allık ve Lip Balm Yapımı

10:59 Retro Dram 1 Comments


Merhaba,
Bu aksam eve gelir gelmez krem allik ve lip balm yaptim. Bunu da sizlerle paylaşmak istedim. 
Elimde bulunan ve uzun suredir çok turuncu geldiği için kullanmadigim Pastel markasinin turuncu alligi vardi. Havalar sogudugu içinde yüzüm çok kurumaya başladı. Bu yüzden bugün aklima geldi krem formunda kozmetik ürünü kullanabilirim diye :)
Elimde olan ve korumasini en çok beğendiğim Vaseline klasik kremi kullanmaya karar verdim. 
Alligimi bir kasik yardimiyla üstünü kazidim ve küçük bir kaba döktüm, ardından kremden bir kasik  aldim. İkisini karistirdim. Rengi bana koyu geldiği için içine birazda pudra ekledim. Siz isterseniz rengi açabilir veya koyulastirabilirsiniz.
Bu karisimi hem yanaklarima hem de dudagimda kullandim. Siz formunu sevdiğiniz bir krem kullanarak yapisini ayarlayabilirsiniz. Ayrıca yoğunlaştırmak içinse pudra da kullanabilirsiniz. 
Umarim sizler için paydali bir yazi olmuştur. 
Sevgilerimle
Retrodram

Merhaba, Bu aksam eve gelir gelmez krem allik ve lip balm yaptim. Bunu da sizlerle paylaşmak istedim.  Elimde bulunan ve uzun sured...

1 yorum:

  1. The post is so great! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil