Ghostbusters / Hayalet Avcıları (2016)

12:22 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
Hayalet Avcılarını bilmeyen var mı?
Çocukluğumdan kalan bir kaç anı ile hemen koşarak gittim vizyona girdiğinde. 
Aklımdakinden tamamen farklı bir filmle karşılaştım :)
Film 3D olarak vizyona girdi ve tahmin ettiğiniz gibi hayaletli bir film 3D de efsane oluyormuş!
Film şehri ele geçirmek isteyen bir adamın hayaletleri özgür bırakmasıyla başlıyor ve 4 kadının bu hayaletleri yakalama olaylarıyla komediye dönüşüyor. Yeni bir ekip kuruluyor hayaletleri yakalamak adına. Bu ekip tamamen spontane bir şekilde oluşurken her bir kadın ayrı karakterde. Hiçbir dakikasında sıkılmadan izledim. 
Özellikle Kate McKinnon oyunculuğuna bayıldım.
Yönetmenliğini Paul Feig üstlendiği filmin başrol oyuncuları Kristen Wiig, Melissa McCarthy, Leslie Jones ve Kate McKinnon.

Eğlenmek ve güzel vakit geçirmek istiyorsanız kaçırmamanız gereken bir film. 
Fragmanını bırakıyorum buraya,





İyi seyirler, iyi eğlenceler.

Merhaba, Hayalet Avcılarını bilmeyen var mı? Çocukluğumdan kalan bir kaç anı ile hemen koşarak gittim vizyona girdiğinde.  Aklımd...

0 yorum: