Sonbahar Makyaj Trendleri 2016

13:35 Retro Dram 0 Comments

Merhaba,
Bu sonbahar trend olacak makyajlardan konuşacağız. 
Bir çok farklı makyaj önerisi varken ben beğendiğim önerileri sizlerle 

Geçtiğimiz kış sezonunda da ön planda olan koyu dudaklar bu sonbaharda da bizle. Etrafta çokça göreceğimiz koyu bordo , koyu kahve rujlar cezbedici duruyor. 
Siyah rujlara rastlamamız zor gibi dursada siz yine de ortamına göre kullanabilirsiniz.


Mascara olarak ise mascaranın fırça kısmını değilde uç kısmını kullandığımız örümcek bacağı kirpikler görüyoruz. Mascara denilince benim için akan sular duruyor ve ben bu akımın her zaman yanındayım :)


Bu trend gözlere mutlaka metalik bir dokunuşta bulunmak. Ki benim en bayıldıklarım arasında oldu. Gözlere aydınlık veren bu dokunuşu fazlasıyla beğendim.
Mutlaka her makyajımda kış da dahil kullanırım bunu. Sizde eğer bu metalikte farınız yoksa hemen edinin, bu akım tutar.

Son olarak beğendiğim trend ise smokey eye makyajlar. Fırçanızda kalan farı alt kirpik diplerinize sürdüğünüzde bile kendiliğinden oluşabilecek makyaj.
Özellikle iri gözlülere ayrı yakıştırıyorum.
Umarım sizlerde bu tercihleri beğenmişsinizdir.
Sevgilerimle,
Retrodram
Instagram: retrodram

Merhaba, Bu sonbahar trend olacak makyajlardan konuşacağız.  Bir çok farklı makyaj önerisi varken ben beğendiğim önerileri sizlerle  ...

0 yorum: