Bir Hikayesi Olan Özel Tasarım Canlı Çiçekler-Mutlubi.com

08:16 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
yeni tanıştığım ve çok sevdiğim bir online çiçek satış sitesini sizlerle de paylaşmak istedim. 
Bir hikayeniz varsa ve kendinizi bir masalın kahramanı gibi hissediyorsanız tam size göre!

Farklı ve anlamlı tasarımlar vaad eden Mutlubi.com içinizi huzur kaplayacak minik ekosistemler yaratıyor. 
Benim hikayem bir teraryumun içinde saklıydı. Yeşillikler için minik bir yaşam alanı. Evime farklı bir nefes verdi diyebilirim. Ki ben renkli çiçeklerden hiç hoşlanmıyorum. Yeşil yeşil olmalı evime koyacağım bitkiler bu yüzden fazlaca sevdim teraryumumu. Ve Mutlubi.com biliyormuş gibi renkli çiçek yerine yeşillikler içinde bir akvaryum yolladı ayrıca teşekkür ederim bunun için :)


İşte benim ekositemim. Oksijen dolu minik bir alan.
"Herkesin bir masalı vardır." diyen mutlubi.comdaki benim masalım

Teraryum nerden geliyor? Nedir?
Hadi bakalım :)
İçerisinde çeşitli bitkilerin olduğu akvaryumdur. Hatta minik hayvanlar ve sürüngenlerde olabilir. Bunlara bir dekorasyon ürünü olarak yaklaşmanın yanında teraryumların bir ekosistem olduğunu da unutmamalıyız. 
Teraryumların yapımına ilk 1830'larda Dr.Nathaniel Ward tarafından başlanmıştır. 

Çok fazla su isteyemeyen bitkileri evinizde kapalı ortamlarda çok rahat bakabilirsiniz. Uğraşsız bitki bakmak mı? Tam bana göre diyorsanız , hatta sevdiklerime de harika bir hediye olur diyorsanız İstanbul için özel tasarım çiçekler göndermek için mutlubi.com'u tavsiye ediyorum. Sadece bir tık tık ile ulaşabilirsiniz - www.mutlubi.com 


Sitede teraryumların dışında hikayesi olan diğer çiçek tasarımlarına ve takı tasarımlarına da ulaşabilirsiniz.
Mutlubi.com'un instagram hesabi ise Mutlubi.com !

Büyük şehirlerden kaçış planı yapıyorsanız linklere tıklamayı atlamayın :)

Sevgilerimle,
Retrodram.

Merhaba, yeni tanıştığım ve çok sevdiğim bir online çiçek satış sitesini sizlerle de paylaşmak istedim.  Bir hikayeniz varsa ve ken...

0 yorum: