Prestige Rose Body Scrub-Naturals by Watsons

12:19 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
Su siralar Watsons mağazalarında naturals ürünlerinin indirime girdi bu yüzden bende en sevdiğim ürünü sizlere anlatmak istedim :) Belki gidip almak isterseniz :)
(Son gün 9Ekim)

Banyo kimilerine gore keyif kimine gore izdirap ben keyif alanlardanim, banyodan sonraki rahatlama ve hafifletme hissi benim için paha biçilemez. Ayrıca banyo sonrasi kesinlikle aradigim his göreneklerimin acilmis olması ;)
Bu yüzden dus jelinin dişinda bu tarz ürünleri çok seviyorum .
Havalar soğuduğu için cildimiz çok fazla kuruyor ve burada meydana gelen ölü derileri cildimizden uzaklastirmamiz lazim. Bu yüzden ya çok güzel lif kullanacaksiniz ya da peeling uygulayacaksiniz.
Ben gül kokusunu sevenlerdenim özellikle yöresel bir gül kokusu var iste o koku değilse :) Bu ürünün kokusu daha rahatlatici ve fresh. 
Banyodan cikmadan önce temizlendikten sonra elime alip en çok ihtiyaç olan bölgelere uyguluyorum. Bunu sizde bilirsiniz, vücudumuzun peelinge ihtiyaci olan yerlere bölgesel olarak uygularsaniz daha iyi olur diye düşünüyorum. Çünkü cildinizin cizmenizi pek tavsiye etmiyorum. Yumuşak bir şekilde oval hareketlerle uygulayin. Ardindan sadece su ile temizlenmeniz yeter. 
Daha yumuşak ve pürüzsüz bir cilde sahip oluyorsunuz. 
Ben ellerime de uygulamayi çok seviyorum. Ardından da güzelce nemlendiriyorum. Pamuk pamuk oluyor. 
Umarim sizler için faydali bir yazi olmuştur.
Sevgilerimle
Retrodram

Merhaba, Su siralar Watsons mağazalarında naturals ürünlerinin indirime girdi bu yüzden bende en sevdiğim ürünü sizlere anlatmak iste...

0 yorum: