Revlon Photoready Pudra

12:37 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
Kısa bir süre önce kullanmaya başladığım Revlon'un Photoready pudrasını sizlere anlatacağım. 
Öncelikle renginden bahsedeceğim. bendeki Fair/Light en açık rengi ve benim cildime çok iyi uyum sağladı. Genelde renk seçimlerinde cildimin çok beyaz olmasından dolayı sıkıntı yaşıyorum fakat bu çok iyi uyum sağladı :) 
Preslenmiş toz pudra olan bir ürün. Çok fazla tozutma yaşamasamda fırçaya az az alıp uygulamayı tercih ediyorum. Çünkü ilk etapta fırçaya çok fazla geliyor ve yüzüme dolu dolu pudra uygulamak bana göre değil. 
Yumuşak bir yapıya sahip ve cilt renginize iyi uyum sağlıyorsa eğer bölgesel uygulayabilirsiniz. Ben tüm cildime sürmek yerine sadece parlama yapabilecek bölgelere kullanıyorum. 7-8 saat boyunca etkisini gösteriyor. Gün için tazelemenize gerek kalmıyor. Tabi bu sizin cildinizin parlama yüzdesine görede değişebilir. 
İçerisinden küçük bir fırça çıkıyor. Bu fırça ile tüm yüzüme pudra uygulamasam da bunu göz altlarımı sabitlemek için ve kontur yapmak için kullanıyorum.

Fotoğraf çekimlerinde ise yüzdeki parlaklığı ortadan kaldırıp, Işıktan kaynaklanan hatalı görüntüyü yok ediyor. Yüze gelen ışığı sönümlüyor. Daha yumuşak bir hat yaratıyor. 

Revlon pudrayı Watsonslarda bulabilirsiniz. 
Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur. 
Sevgilerimle
Retrodram

Merhaba, Kısa bir süre önce kullanmaya başladığım Revlon'un Photoready pudrasını sizlere anlatacağım.  Öncelikle renginden bahs...

0 yorum: