DKNY Be Delicious |Madamruj.com

10:09 Retro Dram 4 Comments


Merhaba herkese :) 
Yeni yil yaklaşırken ve hepimiz hediye alma telasina dusmusken sizlere bir öneride bulunmak istedim. 
Parfüm hem çok klasik hem de çok ideal bir hediye olmuştur benim için her zaman. 
Özellikle hediye alacagim insanin tarzini biliyorsan joker hediye! :) 
Madamruj.com  da bulabileceğiniz bir çok parfüm seçeneği arasından benimki DKNY Be Delicious .
Yuvarlak yeşil elmaya benzeyen bir şişesi var.
Cantaya atmalik kokular arasında favoriniz olabilir. Meyveli parfümler kategorisinde yer aliyor. Üst notalarda salatalık, manolya, greyfurt; orta notalarda yeşil elma, menekşe, sümbülteber, gül, beyaz amber; alt notalarda kehribar, sandal ağacı, odunsu akorlar. Sizin ilk alacaginiz koku kesinlikle salatalik ve yeşil elma. Ben net çiçek kokulari da hissediyorum. Şekerli bir koku olmadigini düşündüğüm için baya sevdim, şekerli kokularimi birakali çok uzun zaman oldu sonuçta :) 
Genelde ciceksi hafif kokular tercih ettiğim için benim tercihlerim arasında yerini aldi. Genelde orta yas ve daha genç kesime hitap edecek bir koku olduğunu düşünüyorum. Kalicilik konusuna gelirsek. Genelde hafif kokular doğru orantili olarak hafif kalicilikta oluyor. Ben hayatin boyunca hep hafif kokular seçtiğim için cantamda sürekli parfumumu tasimak zorunda kaldim. Ama bu kokunun performansı çok iyi bu konuda. Beklediğimizden daha uzun sure kaldi diyebilirim. 
Madamruj.com'da hem kendinize hem de çevremize çok güzel yeni yil hediyeleri ve kampanyaları mevcut. DKNY Be Delicious'a direkt ulaşabileceğiniz link : DKNY Be Delicious

Hem kisa surede kargo elinize ulasiyor. Ve unutmadan sunu da soyliiim :) 
Birisine hediye alirken Madamruj.com'dan 69TL ve üzeri alisveriseee Maybelline the Falsies Push up Angel + Essence Crazy Volume Mascara hediye. Bu gelen iki mascarada sizin için bir hediye olabilir :) 

Başka bir yazida görüşmek üzere. 
Sevgilerimle.
Retrodram

Merhaba herkese :)  Yeni yil yaklaşırken ve hepimiz hediye alma telasina dusmusken sizlere bir öneride bulunmak istedim.  Parfüm he...

4 yorum:

  1. Bu parfümü senelerdir alıyorum, kokusu çok hoşuma gidiyor :) Güle güle kullanılsın, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... https://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Merhaba yeni kesfettim takipteyim sizide beklerim😊http://sukranceliker.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil