Maybelline Falsies Push Up Angel Mascara |Madamruj.com

10:06 Retro Dram 2 Comments

Merhabaaa :)
Pazar akşamı benim için suan yapılacak en ideal şey sanırım bloğumla ilgilenmekti. 
Bende uzun süredir beni yaz beni yaz diye bir köşede bekleyen Maybelline Falsies Push Up Angel Mascara hakkında konuşmak istedim. 

Öncelikle tasarımdan bahsetmek istiyorum, Mor bir ambalaja sahip, ilk elinize aldığınız andan itibaren bir farklılık olduğunu anlıyorsunuz. Kademeli formu, renkleri veee fırçası...
Zaten en büyük farkı standart bir fırçaya sahip değil. 
Diken fırçalardan fakat dikenleri biraz kısa ve gerçek bir tarağa benziyor. Daha öncesinde bu tarz kaş mascaralarını kullanmıştım ama kirpik için bende ilk oldu. 

Fotoğrafta da gördüğünüz gibi fırça uzunluğu kısadan uzuna doğru gidiyor. 
Tarama konusunda vaad ettiği gibi çok başarılı. Tek tek ayırıyor ve her kirpiğe malzemeyi itina ile uyguluyor. 
İsmindeki gibi "Angel" yani gözlerinizde iki tane kanat varmış gibi görüyorsunuz. içten dışa doğru uyguladığınızda kanat şeklinde bir açılma ve uzama görüyorsunuz. Ben iki - üç katta başarı elde ettim diyebilirim. Günlük kullanımda ideal çok fazla hacim vermediği için rahat rahat kullanabilirsiniz. Etkisini benim bir günümü bitirecek kadar bir sürede kaybetmediğini gördüm. Günün 12 saatini dışarda olduğumu söylemek isterim. 
Bence farklı mascaraları seviyorsanız farklı ürünler deneyimlemek isterseniz mutlaka bakmalısınız. 
Akma bulaşma yapmıyor. Özellikle en sevdiğim özelliği (benim için en en en önemlisi bu ) göz kapağıma uygulama esnasında bulaşma yapmıyor.

Mascara 9.5ml, Benim şimdiye kadar favori dediğim çoğu mascara Maybelline olduğunu düşünürsem beni şaşırtmadı. 
Buradan direkt mascarayı almak için ulaşabileceğiniz link; Falsies Push Up Angel Mascara
Ben mascaraya "madamruj.com"dan sahip oldum. Eğer sizde bu mascaraya ve başka kişisel bakım ve kozmetik ürünlerine sahip olmak istersseniz onun linkini de madamruj.com buraya bırakıyorum. 
Sık sık indirimi kampanyaları hediyeleri de oluyor. Takip etmenizde fayda var. 

Başka bir yazı da görüşmek üzere. 
Sevgilerimle.
Retrodram
Instagram:retrodram

Merhabaaa :) Pazar akşamı benim için suan yapılacak en ideal şey sanırım bloğumla ilgilenmekti.  Bende uzun süredir beni yaz beni yaz d...

2 yorum: