Flormar Silk Matte Liquid Lipstick Cherry Blossom

11:00 Retro Dram 1 Comments


Merhaba,
Bugün inceleyeceğimiz ürün Flormar Silk Matte Liquid Lipstick Cherry Blossom,
sevgililer gününe çok az bir süre kala sahip oldum bu ruja. 
Son dönemlerin favorisi olan mat likit rujlardan. 
Ambalajına gelelim, alışık olduğumuz standart bir tasarıma sahip. Aplikatörünün sünger kısmı normale göre biraz daha iri, dudak çerçevesi oluştururken zorlayabilir. Onun dışında 4.5ml, ama sanıldığından daha çabuk biteceğini düşünüyorum, çünkü fırçasına çok ürün geliyor ve yoğun yoğun uygulama sağlıyor. 

Kendi sitelerinde bu ürünü tanıtırken bir sıfat geçiyor "kadifemsi" daha iyi anlatılamazdı diye düşünüyorum. 
Yapısı likit durumdan daha çok köpük kıvama yakın bence. Dudağa kurumadan kat kat uygulanırsa kaba durabilir. Zaten renk verme kalitesi çok yüksek bence sadece iki kat kafi gelecektir. 

İnternetteki duruşuna bakarsak daha kahvemsi dursada rengi bildiğimiz bordoya yakın pembe. Koyu bir pembe diyebiliriz. Bu yüzden internetten değil de flormarın kendi şubelerine gidip-görüp almanızı öneririm, çoğu renk yanıltıcı olabiliyor. 
Çizgilere dolup kuruma yapıp kötü bir görüntü oluşturmadı. Gülüp sohbet etsemde dudağımda bozulmadan durdu. 
Hatta yemek yediğim halde baya yerindeydi.
Dudaktan çıkartırken güzel bir makyaj temizleme ürünü kullanmalısınız, baya pembe pembe dudakta rengi kalıyor. 
Diğer mat likit rujlara göre dudak kurutması daha iyi, ben bunu köpük kıvamına bağlıyorum, Ama her likit ruj gibi makyajınızı çıkardıktan sonra yoğun nemlendirici kullanın derim.
Benim gibi mat rujları seviyorsanız ve ülkemizde bu konu da çok zorlandığımızı biliyorum. Kesinlikle alıp, deneyimleyip, koleksiyonunuzu genişletebilirsiniz. 
Sitesinde şuanki fiyatı 24.99TL, likini de bırakıyorum.

Başka bir yazıda görüşmek üzere.
Sevgilerimle.
Retrodram
Instagram: retrodram


Merhaba, Bugün inceleyeceğimiz ürün Flormar Silk Matte Liquid Lipstick Cherry Blossom, sevgililer gününe çok az bir süre kala sahip...

1 yorum: