Lancome Captivating Eyes-Grandiose Maskara Seti |Madamruj.com

10:14 Retro Dram 0 Comments

Merhaba,
Set halinde olan ürünleri hepinizin-hepimizin sevdiğini çok iyi biliyorum. 
Bugün bloğumda beraber aslında baya süredir olan, ama  benim yeni bir zaman diliminde sahip olduğum Grandiose Maskara Seti 'ni inceleyeceğiz.
Setin içindekilerden tabiki bir klasik olarak bahsedelim.


Grandiôse Maskara
Mini Le Crayon Khol Göz Kalemi
Bi Facil Göz Makyaj Temizleyicisi 30ml

Grandiôse Maskara;
Şık bir tasarıma sahip, Aplikatörü düz fırçalardan değilde bir kuğu şeklinde tasarlanmış.

Yelpaze etkisi olan mascaralardan, Kirpikleri tek tek ayırıp uzatıyor ama hacim verme konusunda ikinci üçüncü katları daha başarılı buldum.
Fırçanın şeklinden dolayı herbir kirpiğe tek tek dokunuyor. 

Mini Le Crayon Khol Göz Kalemi;
Renk kalitesi çok başarılı. Siyahın en dibini görebilirsiniz. Özellikle sür dağıt kalemi diyebilirim. 
Gözde uzun süre dayanıklı bir şekilde kalıyor. Ucunu ince açarsanız harıka bir eyeliner yapmış olabilirsiniz kendinize.

Bi Facil Göz Makyaj Temizleyicisi;
Çift bazlı bir göz makyaj temizleyicisi. Pamuğa bir miktar alıyorum ve gözlerimde biraz bekletip silmeye başlıyorum. Tabi ben bu konuda hassas olduğum için makyaj temizleyicisinin ardından tortu kalmasın diye hemen yıkıyorum tüm yüzümü. Ama yıkamasanızda olur, abartı bir varlık hissi bırakmıyor. 
Çıkarması zor olan bir kaç mascaramda da diğerlerine göre daha iyi olduğunu gördüm. 

Bu yorumlar benim set hakkındaki ilk izlenimlerim.
Vakit kaybetmeden indirimlerde bitmeden veya başlamadan (8Mart yaklaşıyor) size yazıyı yetiştirmek istedim. 
Detaylı ve ürünlerin tek tek incelemelerine de yer vereceğim ilerleyen zamanlarda. 
Bu yazı umarım sizler için bir ön izlenim açısından faydalı olur. 
Sete nerden sahip olabilirsiniz? 
Benim indirimlerini ve setlerini en çok sevdiğim madamruj.com 'a bakabilirsiniz.
Şuan indirimli fiyatı 119.90TL.
Ürünün direkt linki için tık tık .

Başka bir yazıda görüşmek üzere.
Sevgilerimle.
Retrodram
Instagram: retrodram






Merhaba, Set halinde olan ürünleri hepinizin-hepimizin sevdiğini çok iyi biliyorum.  Bugün bloğumda beraber aslında baya süredir olan, ...

0 yorum: