Urban Care Intense Keratin - Şampuan ve Kremi

09:07 Retro Dram 0 Comments


Merhaba,
Yine bir saç bakımı incelemesiyle buradayım!
Urban Care Intense Keratin serisindeki iki ürün hakkında konuşacağız. 
İlki saç bakım şampuanı,
Fazla yıpranmış, boyadan, ısıl işlem görmekten, havadan, sudan, denizden :)
Sizin saçınıza ne zarar verdiyse!

Keratin desteğe ihtiyacı olan saçlar için birebir. Yıpranmış yorgun saçlara keratin depolamasını sağlıyor, Bitkisel keratin içeriyor bu arada, 
Keratin nedir?
Keratin bir protein türüdür. İnsanlarda saçlarda, tırnaklarda, dişlerde bulunur. Yaklaşık saçların %72'sini oluşturur. Sert ve dayanıklı bir protein olduğu için, saçlarınız güçsüzleştiyse söndüyse eski halinden eser yoksa :)
Güzel bir bakıma ihtiyacınız var demektir. 
İçerisinde keratin bulunduran dış destek alma amaçlı şampuanlar,kremler, tırnak ürünleri kullanmamız gerekir. 
Urban Care Intense Keratin serisi dolu dolu bir yardım amaçlıyor. 
Şampuanı saçlarımı yormadı ve daha çok söndürmedi. Benim hassas noktalarımdan birisi saçları indirmesi. Saçlarım çok ince telli ve zayıf oldukları için sürekli güçlü gösterme çabam var:)
Saçlarıma destek verip, daha çok canlı durmasını sağladı. Kesinlikle sertleştirme. Ama aşırı bir yumuşaklık da sağlamadı. Orta kararda bir yumuşaklık verdi. 
Yağlanma süresini değiştirmedi. Zira ben bir gün yıkayıp bir gün yıkamıyorum. Yine aynı tempoda devam ettim. 
Saç kremi,
Saç kremini her zamanki gibi uygulayıp 1 dk sonra yıkadım. Ben az da olsa bekletme taraftarıyım o zaman daha yumuşak yaptığını düşünüyorum. Çoğunun arkasında bekletme ibaresi yer almasa da. 
Saç bakım kremi şampuandan sonra daha bir yumuşaklık verdi ve saçlarımı taramadan bile mükemmel tel tel olmasını sağladı.
Kokularına gelirsek ikisinin kokusu bana aynı geldi, aynı olmasa bile bence çok benzerler.
Saçlarımda buram buram bir koku duymadım yıkamadan sonra ama bunun sebebi fön makinesi, düzleştirici gibi etkenler de olabilir. 

Kısacası benim ölü saçlarıma daha iyi geldi diyebilirim. Saçlarınızda bir bakım varmış ve farklılık varmış gibi hissedeceksiniz. 
Tüm yorumlarım kendi saçlarıma göre yapılmıştır, sizin saç tipinize göre, saçınızın ve derinizin ihtiyacına göre değişkenlik gösterebilir. 
Umarım benimle aynı olan aynı problemleri yaşayan insanlar için faydalı olur.
Unutmadan saçlarımda kepek yoktu, ekstra bir kepek problemi yaratmadı :)

İncelemek isterseniz başka ürünlerini Urban Care için 
Buraya tıklayabilirsiniz.

Sevgilerimle
Retrodram

Merhaba, Yine bir saç bakımı incelemesiyle buradayım! Urban Care Intense Keratin serisindeki iki ürün hakkında konuşacağız.  İlki...

0 yorum: